Η Αττική Οδός είναι ένας “ιδιωτικός” δρόμος. Που
φτιάχτηκε με τα λεφτά του ελληνικού λαού. Με επιχορηγήσεις, με
επιδοτήσεις, με δάνεια εγγύησης του ελληνικού δημοσίου, με λεόντειες
συμβάσεις υπέρ εργολάβων. Αυτοί, οι εργολάβοι, κερδοσκοπούν πάνω στο
δικαίωμα μετακίνησης του λαού και πάνω στο πρόβλημα του κυκλοφοριακού
χάους που οι ίδιοι μαζί με τις κυβερνήσεις της “ανάπτυξης” έχουν
δημιουργήσει στο διάβα δεκαετιών.
Από το 2006 και μετά, οι εργολάβοι που κατείχαν την
Αττική Οδό, μπούκωσαν στα εκατομμύρια κέρδη. Για την ακρίβεια: 978,3
εκατομμύρια ευρώ καθαρή κερδοφορία! Σκάρτο 1 δισεκατομμύριο ευρώ (δείτε
τον αναλυτικό πίνακα)!
Και ερχόμαστε στο σήμερα. Σήμερα, ο Μητσοτάκης και η
κυβέρνησή του “πουλάνε” φτηνό κουβαρνταλίκι έχοντας βάλει τα καρακόλια
τους να διαφημίζουν την φτήνια του ίδιου του Μητσοτάκη που σε ένα λαό
που έχει γονατίσει από την ακρίβεια πήγε στο υπουργικό του συμβούλιο να
πει ότι έρχεται μείωση στο διόδιο της Αττικής Οδού από τα 2,8 στα 2,5
ευρώ…
α) Οτι η κυβέρνησή του, όπως και όλες
οι προηγούμενες, εξασφάλισε η Αττική Οδός να παραμείνει στα χέρια των
ιδιωτών. Με την νέα σύμβαση, ο νέος παραχωρησιούχος (ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ) θα
κατέχει, θα εκμεταλλεύεται και θα μας… παραχωρεί την Αττική Οδό “της”
μέχρι το 2058!
β) Οτι η… μείωση που διαφημίζει ο
Μητσοτάκης στις κάμερες (σε μια άλλη εκδοχή του πρώην τηλεπωλητή
αντιπροέδρου του) αφορά μόνο τα πρώτα 5 χρόνια της νέας 25ετούς
σύμβασης.
γ) Ρωτάμε: Η σύμβαση που υπέγραψε η
κυβέρνηση του Μητσοτάκη, δίνει ή δεν δίνει δυνατότητα αύξησης των
διοδίων από τα 2,5 ευρώ στα 3,25 ευρώ μετά την 5ετία; Η νέα σύμβαση επαναφέρει το αρχικό σχέδιο της διαφορετικής χρέωσης εντός της ημέρας,
με αύξηση του διοδίου κατά 30% στα 3,25 ευρώ τις ώρες αιχμής (από τις 7
έως τις 9 το πρωί και από 4 έως τις 6 το απόγευμα) μετά την πρώτη
πενταετία; Δηλαδή τις ώρες που οι εργαζόμενοι είτε πηγαίνουν, είτε
φεύγουν από τη δουλειά τους!
Αυτή είναι η οίηση, η αλαζονεία, ο αυτοκρατορικός
ιδεασμός, η παραποίηση, η απόκρυψη της αλήθειας, ο εμπαιγμός του λαού
και – κυρίως – η “φτήνια” τους…
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου