Ο ορισμός της έννοιας προπαγάνδα γνωρίζει δόξες. Με επίκεντρο την παρουσία Μητσοτάκη στη ΔΕΘ, με την οποία το Μαξίμου σχεδίαζε το restart επιρροής στην κοινωνία, διεξάγεται η εκτεταμένη επιχείρηση μετάλλαξης λέξεων, παραποίησης στοιχείων, διασποράς ψευδών ειδήσεων. Το όχημα για τη μεταφορά της παραμένει σταθερό και πιστό στην κυβέρνηση Μητσοτάκη, είναι τα φίλια συστημικά μίντια.
Τι είναι λοιπόν προπαγάνδα; Είναι να καλπάζει η ακρίβεια στα ράφια των σούπερ μάρκετ, να λιγοστεύουν τα βασικά προϊόντα στο καλάθι του νοικοκυριού αλλά τα ΜΜΕ να διαλαλούν την πεποίθηση του πρωθυπουργού πως οι τιμές μειώθηκαν και ο πληθωρισμός πέφτει. Να κάνουν πρώτο θέμα την προσυμφωνημένη μείωση κατά 30 λεπτά στα διόδια της Αττικής οδού και να αυξάνονται οι τιμές στο ρεύμα αλλά αυτές να παρουσιάζονται ως «αναπροσαρμογή».
Προπαγάνδα είναι να ανακοινώνει η Eurostat πληθωρισμό στο 3,1%, ποσοστό φτώχειας 26,3%, ποσοστό 40% του εισοδήματος για ενοίκια, αδυναμία πρόσβασης σε ιατρικές εξετάσεις για το 49% φτωχών νοικοκυριών αλλά τα ΜΜΕ να σιωπούν. Επειδή το Μαξίμου δεν μπορεί να χαρακτηρίσει «εχθρό» του κράτους την Eurostat, όπως με μεγάλη ευκολία πράττει για διεθνή ΜΜΕ που σε αντίθεση με τα ελληνικά Μέσα αναδεικνύουν τη δεινή κοινωνική πραγματικότητα της χώρας, επιλέγει την παραπλάνηση. Βγάζει τους «επιχειρηματικούς δείκτες» και τα ΜΜΕ (ξανα)διαλαλούν την κατάκτηση επενδυτικών βαθμίδων.
Προπαγάνδα είναι να βάζουν λουκέτο 1.000 σχολικά τμήματα ανά την Ελλάδα, οι γονείς και οι εκπαιδευτικοί να είναι σε απόγνωση και σε κινητοποιήσεις αλλά τα ΜΜΕ να παρουσιάζουν τις δέκα παρεμβάσεις στα σχολεία, να κάνουν πρωτοσέλιδο το «κινητό στη τσάντα».
Προπαγάνδα είναι να καταρρέει το ΕΣΥ καθημερινά σε όλη τη χώρα, να πεθαίνουν άνθρωποι επειδή δεν υπάρχουν γιατροί στα νησιά αλλά τα μίντια να προβάλλουν τα καραγκιοζιλίκια του Άδωνι Γεωργιάδη και να αναμασάνε πως επίκεινται εξαγγελίες Μητσοτάκη για αλλαγές στην υγεία.
Προπαγάνδα είναι να συνεχίζεται η φρενίτιδα ξεπουλήματος του φυσικού πλούτου της χώρας στο ενεργειακό κεφάλαιο για αιολικά και φωτοβολταϊκά, αλλά τα ΜΜΕ να μιλούν για αξιοποίηση των φυσικών πόρων και επενδυτικές ευκαιρίες τουριστικής ανάκαμψης.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου