Η λέξη «γυναικοκτονία» χτυπάει τους απανταχού θιασώτες του «Πατρίς - Θρησκεία - Οικογένεια» στο μαλακό τους υπογάστριο.
ΑΠΟ
ΤΖΕΝΗ ΚΡΙΘΑΡΑ
Η 41χρονη Γεωργία Μουράτη είναι το πρώτο θύμα γυναικοκτονίας στην χώρα μας για το 2024. Για την ακρίβεια, η εγκυμονούσα και μητέρα ενός 13χρονου παιδιού δολοφονήθηκε από τον 39χρονο σύντροφό της την 1η Ιανουαρίου. Την ακινητοποίησε, την μαχαίρωσε μέχρι θανάτου και στην συνέχεια μετέφερε μαζί με έναν φίλο του το άψυχο σώμα της σε δύσβατη δασική περιοχή. Δεν παρέλειψαν πριν φύγουν να πάρουν από την νεκρή μητέρα τα 80 ευρώ που είχε πάνω της. Όσο ο 39χρονος έπαιζε θέατρο και έλεγε ιστορίες για αγρίους στις κάμερες – όπως ότι η Γεωργία του πήρε και κάποιες χιλιάδες ευρώ φεύγοντας- οι γονείς και ο γιος της την αναζητούσαν.
Ο 34χρονος, που έχει ομολογήσει τις πράξεις του, λέει πως ο 39χρονος δεν ήταν σύμφωνος με την εγκυμοσύνη της Γεωργίας. Ο 39χρονος αρνείται τα πάντα. Η αστυνομία αναζητεί το κίνητρο της δολοφονίας. Το κίνητρο και σε αυτή και σε κάθε άλλη γυναικοκτονία είναι η επιβολή της βούλησης του θύτη στην ζωή του θύματος. Το να θεωρείς πως έχεις την ευχέρεια να αποφασίσεις ποια θα ζήσει και ποια θα πεθάνει ανάλογα με το αν συμμορφώνεται με τις επιταγές του πατριαρχικού συστήματος που εκπροσωπείς είναι το θεμέλιο πάνω στο οποίο δομείται το έγκλημα της γυναικοκτονίας.
Τόσο αίμα, τόσος πόνος, τόσοι αγώνες και ακόμα η λέξη «γυναικοκτονία» ενοχλεί. Χτυπάει τους απανταχού θιασώτες του «Πατρίς – Θρησκεία – Οικογένεια» στο μαλακό τους υπογάστριο. Ένας τέτοιος είναι και ο Άκης, ο άνδρας που σκότωσε την Γεωργία. Το προφίλ του στο Facebook αποτελείται σχεδόν αποκλειστικά από ύμνους στην χούντα, ρατσιστικά παραληρήματα, σεξιστικές αναφορές και παρακίνηση σε βία. Δηλώνει περήφανος υποστηρικτής του ακροδεξιού μορφώματος «Σπαρτιάτες» και ζητεί την επέμβαση του στρατού (!) για να διαλυθούν οι διαδηλώσεις στην μνήμη του 16χρονου Ρομά που σκοτώθηκε από αστυνομικά πυρά.
Άραγε, πώς ακριβώς αντιλαμβάνονται την οικογένεια οι υποστηρικτές τους «Πατρίς – Θρησκεία – Οικογένεια»; Σκοτώνοντας την σύντροφό σου και μαζί με εκείνη το παιδί σας; Και η οικογένεια αυτής της γυναίκας; Δεν συγκαταλέγεται στην υπεράσπιση του «Πατρίς – Θρησκεία – Οικογένεια»; Ούτε το 13χρονο παιδί της που έμεινε χωρίς μητέρα; Και πώς σέβεσαι την θρησκεία σου όταν δολοφονείς; Τι απέγινε το «Αγαπάτε αλλήλους» και το «Ου φονεύσεις»; Και η πατρίδα; Αφού είναι ατιμωτικό να παρεμβαίνουμε στο εθνικό μας σύμβολο, γιατί έβαλες τα μούτρα σου πάνω στην σημαία;
Στο Λεξικό Τριανταφυλλίδη, ο φαρισαϊσμός ορίζεται ως «υποκρισία/ η συμπεριφορά του Φαρισαίου, εκείνη που τυπικά υπηρετεί έναν σκοπό, αλλά στην πραγματικότητα τον φθείρει». Αυτό ακριβώς κάνουν άνθρωποι όπως ο γυναικοκτόνος της 41χρονης και κάθε ακροδεξιό, ναζιστικό και φασιστικό κατακάθι που καπηλεύεται τα εθνικά σύμβολα για να προάγει την κατάλυση της δημοκρατίας και των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, την μισαλλοδοξία, τον σεξισμό και την ματσίλα.
Η ελληνική σημαία με το πρόσωπο ενός ναζισταρά γυναικοκτόνου δεν ενοχλεί όσο ενόχλησε η ροζ σημαία της Γεωργίας Λαλέ, η οποία φτιάχτηκε από σεντόνια θυμάτων έμφυλης βίας που έδωσαν στην καλλιτέχνιδα οι οικογένειές τους. Γυναίκες όπως η Γεωργία. Οικογένειες όπως αυτή της Γεωργίας. Ενόχλησε η παρουσία της ροζ σημαίας στο ελληνικό προξενείο της Νέας Υόρκης. Δεν ενοχλεί η καθημερινή και συστηματική εκμετάλλευση της σημαίας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης από χιλιάδες νοσταλγούς της χούντας. Μπορείς να βαυκαλίζεσαι για το μεγαλείο των αρχαίων ημών προγόνων, αλλά δεν μπορείς να αναδείξεις το δράμα των σύγχρονων Ελληνίδων. Φαρισαϊσμός.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου