Ανοιχτός παραμένει ο φάκελος της Κομισιόν με τη διαδικασία «επί παραβάσει» κατά της Ελλάδας για την έλλειψη πιστοποιήσεων ασφαλείας σε 14 ελληνικά αεροδρόμια παρά το κλίμα ευφορίας που παρουσιάζει το υπουργείο Μεταφορών μετά και την πρόσφατη επίσκεψη των επιθεωρητών του Οργανισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης για την Αεροπορική Ασφάλεια (EASA)
Aκολούθως της επίσκεψης και της συνάντησης του εκτελεστικού διευθυντή της EASA με τον αρμόδιο υπουργό Χρήστο Σταϊκούρα στις 11 Ιανουαρίου, το υπουργείο Μεταφορών εξέδωσε ανακοίνωση όπου επαίρεται για την «ανάληψη πρωτοβουλιών για τη διατήρηση των υψηλών επιδόσεων και επιπέδων ασφαλείας», προσθέτοντας ότι κατά τη συνάντηση «επιβεβαιώθηκαν οι σημαντικά βελτιωμένες επιδόσεις της χώρας μας, ενώ δόθηκε ιδιαίτερη έμφαση στην περαιτέρω εμβάθυνση της συνεργασίας για τη διατήρηση και την ενίσχυση των προτύπων ασφάλειας και των ρυθμιστικών πολιτικών στον τομέα της αεροπορίας στην Ελλάδα».
H ανακοίνωση δεν αναφέρει λέξη για το τι έχει γίνει με τη διαδικασία «επί παραβάσει» που έχει κινήσει από τον περασμένο Ιούλιο η Κομισιόν κατά της Ελλάδας, καθώς 10 πολιτικά αεροδρόμια (μεταξύ των οποίων εκείνα των Ιωαννίνων, Αλεξανδρούπολης, Χίου, Ηρακλείου) και 4 στρατιωτικά (Άραξου, Καλαμάτας, Νέας Αγχιάλου και Σκύρου) δεν διαθέτουν τις απαραίτητες ευρωπαϊκές πιστοποιήσεις ασφαλείας. Μάλλον όχι τυχαία, καθώς, ελέγχοντας την εξέλιξη της διαδικασίας στο ηλεκτρονικό μητρώο της Κομισιόν για όλες τις ανοιχτές ή τερματισθείσες υποθέσεις παραπομπής χωρών της Ε.Ε., η διαδικασία «επί παραβάσει» για τα 14 αεροδρόμια εμφανίζεται ενεργή και ο φάκελος της υπόθεσης ανοιχτός. Όπερ σημαίνει ότι συνεχίζει η Κομισιόν να μην πείθεται για το καθεστώς ασφαλείας των ως άνω αεροδρόμιων, γεγονός που δεν σχολιάζει καθόλου η ανακοίνωση του υπουργείου μετά και τον ερχομό των επτά επιθεωρητών της EASA στην Ελλάδα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου