EUROKINISSI/ΤΑΤΙΑΝΑ ΜΠΟΛΑΡΗ |
Τα παρακάτω παραθέτει σε ανάρτηση της το μέλος του Δ.Σ. της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας Ελλάδας (ΔΟΕ) Ντίνα Ρέππα:
«Υπάρχουν αξιολογητές και στελέχη της διοίκησης των σχολείων που αυτοεξευτελίζονται και γελοιοποιούνται, χάνοντας κάθε ίχνος αξιοπρέπειας που τους έχει απομείνει... Αυτό συνέβη και στο 4ο ειδικό δημοτικό...
Αξιολογητές μπήκαν στο σχολείο στα κλεφτά, χωρίς να το γνωρίζει ο σύλλογος διδασκόντων και χωρίς να ενημερωθούν όλες και όλοι οι νεοδιόριστες/οι...
- ...αποκρύφτηκε από εκείνες και εκείνους που έκαναν απεργία αποχή, ώστε να μην ενημερωθεί το σωματείο και η επιτροπή αγώνα... και φυσικά, για να ολοκληρωθεί ο εξευτελισμός, ο διευθυντής κλείδωσε τους εκπαιδευτικούς στο σχολείο, απαγόρευσε στον φύλακα να τους ανοίξει την πόρτα...
- ...κλειδαμπαρώθηκαν οι αξιολογητές με τους αξιολογούμενους σε μια αίθουσα, και τα έκαναν όλα σε ένα, και το συμβόλαιο και την παρακολούθηση, ποιος ξέρει, ίσως και τις δύο παρακολουθήσεις...
- ...όπως καταλαβαίνετε η αξιολόγηση ήταν επιστημονική, ακριβής, εμπεριστατωμένη... για να συμπληρωθούν τα νούμερα της αξιολόγησης που είναι πενιχρά στην Αττική, ανύπαρκτα στα σχολεία του Συλλόγου Εκπαιδευτικών ΠΕ "Ο Αριστοτέλης" ...
Φυσικά, το σωματείο και η επιτροπή αγώνα βρεθήκαμε εκεί μέχρι και το σχόλασμα... Οι αξιολογητές έφυγαν όπως μπήκαν, σαν τους κλέφτες, κρυμμένοι ανάμεσα στα παιδιά που έμπαιναν στα λεωφορεία...
Θλιβερά, μίζερα, κρυφά, ατομικιστικά που όμως είναι πολύ αποκαλυπτικό του τι σημαίνει αξιολόγηση και ποιοι αξιολογούν... Ενώ εμείς εκεί πάντα με τη συλλογική διεκδίκηση αποφασισμένες και βέβαιες... Θα νικήσουμε»
Η παρανομία της ...παρανομίας και ο Σύμβουλος Εκπαίδευσης
Διαβάζουμε και δεν πιστεύουμε στα μάτια και στα αυτιά μας στην καταγγελία του συλλόγου «Ο Περικλής»: Νεοδιόριστη εκπαιδευτικός της Γενικής Αγωγής που έχει διοριστεί στη Γενική Αγωγή έχει αναλάβει παράλληλη στήριξη μαθητή, δηλαδή το εκπαιδευτικό και παιδαγωγικό έργο εκπαιδευτικού Ειδικής Αγωγής, για όλο το διδακτικό της ωράριο.
Σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία αυτό απαγορεύεται....Ο αξιολογητής προχώρησε στην ατομική αξιολόγηση της εκπαιδευτικού της Γενικής Αγωγής στη βάση της τετράβαθμης κλίμακας για την παροχή εκπαιδευτικού και παιδαγωγικού έργου στην Ειδική Αγωγή, ενώ η εκπαιδευτικός δεν έχει προσληφθεί σε αυτήν. Σύμφωνα με τις οδηγίες του αξιολογητή, η εκπαιδευτικός μαζί με τον μαθητή με τις ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες βγήκαν εκτός τάξης (!) – πράγμα που απαγορεύεται εκτός ειδικών περιπτώσεων, προκειμένου να διεξαχθεί η διαδικασία αξιολόγησης της εκπαιδευτικού.
Καταγγελία για επιχείρηση επιβολής της ατομικής αξιολόγησης
Η ανακοίνωση
«Η συντριπτική πλειοψηφία των συναδέλφων σε όλη την Ελλάδα, στην Αττική και στον σύλλογό μας δεν συμμετέχει, δηλώνοντας απεργία – αποχή από την επιχείρηση της κυβέρνησης να επιβάλει μια εξαιρετικά σοβαρή τομή στην εκπαίδευση και στην εργασία με στόχο την κατηγοριοποίηση των σχολείων, τη μετατροπή τους σε σχολεία της αγοράς και ο δάσκαλος να είναι υποταγμένος με σκυμμένο το κεφάλι. Στην προσπάθειά του, το ΥΠΑΙΘ να δώσει έστω και ελάχιστους παραπάνω αριθμούς αξιολογούμενων καταφεύγει σε ακραίες και απίστευτες ενέργειες με κωμικοτραγικά χαρακτηριστικά.
«Αναφερόμαστε σε Δημοτικό Σχολείο του Συλλόγου μας "Ο Περικλής" στην Αγία Παρασκευή, όπου ο αξιολογητής-σχολικός σύμβουλος , Σταμούλης Ευθύμιος προχώρησε στην αξιολόγηση εκπαιδευτικού με ενέργειες που βρίσκονται έξω ακόμα και από τα πλαίσια που ορίζει το υπουργείο Παιδείας.
«Βασιλικότερος του βασιλέως» ο Σύμβουλος των Μαθηματικών στην Κέρκυρα
Μετά το «κρυφτούλι» που έπαιζε με τα σωματεία και τους εκπαιδευτικούς που διαμαρτύρονταν ενάντια στην προσπάθειά του να αξιολογήσει συναδέλφους τους, μετά τις καταδρομικές επισκέψεις του από τις 7 το πρωί στα σχολεία, μετά τη μη εμφάνισή του σε προγραμματισμένο ραντεβού με νεοδιόριστο, επειδή πάλι οι εκπαιδευτικοί, είχαν συγκεντρωθεί για να εκφράσουν την αντίθεσή τους στην αξιολόγηση, τώρα προχωράει ένα βήμα παραπάνω. Ζητάει -σύμφωνα με πληροφορίες της ΕΛΜΕ Κέρκυρας- να ελέγξει, όχι τα θέματα των εξετάσεων που έβαλαν οι συνάδελφοι, αλλά τον τρόπο που διόρθωσαν. Δηλαδή, ζητάει, τα γραπτά των μαθητών, για να δει αν οι εκπαιδευτικοί έκαναν καλά τη δουλειά τους.
Αυτά περιγράφει η ΕΛΜΕ Κέρκυρας και συμπληρώνει: «Καταρχάς, ας κοιτάξει ο ίδιος πρώτα να κάνει καλά τη δουλειά του! Γιατί, θεωρούμε, ότι από τότε που ανέλαβε, οι μόνες δραστηριότητες που έχει ως σύμβουλος, είναι να αξιολογεί και να τρομοκρατεί τους εκπαιδευτικούς, με πιέσεις για να δεχτούν την αξιολόγηση, με τηλεδιασκέψεις και τηλεφωνήματα στα προσωπικά κινητά των συναδέλφων, αργά το απόγευμα και βράδυ, με συνεχείς ενοχλήσεις, για ανέβασμα δεκάδων εγγράφων στην πλατφόρμα του ΙΕΠ για την αξιολόγηση, εγγράφων, πέραν των καθιερωμένων. Να ενημερώσουμε τον Κο Σύμβουλο, ότι τα καθήκοντά του, εκτείνονται και πέραν αυτών των δραστηριοτήτων. Είναι να συνομιλεί με τους συναδέλφους, να τους παρέχει την όποια βοήθεια χρειάζονται, να συνεργάζεται μαζί τους για την επίλυση προβλημάτων, να συγκεντρώνει τους συναδέλφους της ειδικότητάς του, να ενημερώνει για τις εξελίξεις στην Επιστήμη και στην Παιδαγωγική, να ακούει τους προβληματισμούς τους και μια σειρά άλλα καθήκοντα, για τα οποία, απ' ότι φαίνεται, δεν έχει καταλάβει τίποτα».
Και η ανακοίνωση της ΕΛΜΕ Κέρκυρας καταλήγει: «Με τις κινήσεις αυτές, ο Κος Μουζακίτης, θέτει εαυτόν απέναντι από τους εκπαιδευτικούς, αφού η όλη του δράση στηρίζεται στον εκφοβισμό και στην τρομοκρατία κι όχι στη συνεργασία με τους εκπαιδευτικούς. Επίσης, αποδεικνύει τη στόχευση που είχε το Υπουργείο Παιδείας, επιλέγοντας τους Συμβούλους, που ήταν η σκληρή και χωρίς παρέκκλιση εφαρμογή της κυβερνητικής πολιτικής στην εκπαίδευση, η καθυπόταξη, μέσω της τρομοκρατίας των εκπαιδευτικών, προκειμένου να περάσει όλο το πακέτο των αντικεπαιδευτικών μέτρων που οραματίζεται η κυβέρνηση, η Ε.Ε., ο ΟΟΣΑ.
Να τους ενημερώσουμε ότι δεν πρόκειται να τους διευκολύνουμε. Οι εκπαιδευτικοί, οι μαθητές και οι γονείς, μαζί με τους υπόλοιπους εργαζόμενους, μέσα από τα συνδικαλιστικά μας όργανα, θα στήσουμε μπλόκο σε ότι σχέδια και να έχουν και θα μας βρίσκουν συνεχώς μπροστά τους. Τις νίκες που είχαμε στο άμεσο παρελθόν, μπορούμε να τις επαναλάβουμε, διεκδικώντας ένα σύγχρονο Δημόσιο Σχολείο, για όλα τα παιδιά!»
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου