Η αποκάλυψη έρχεται και πάλι στο προσκήνιο από τα συνδικάτα και στη συγκεκριμένη περίπτωση από τον Πανελλήνιο Σύλλογο Υπαλλήλων (ΠΑΣΥΠΟ) της ΔΥΠΑ. Ενας σύλλογος που υποκαθιστώντας αυτό που θα έπρεπε να κάνει η δημοσιογραφική ματιά (και σωστά το έκανε) εισήλθε στον αναλυτικό κατάλογο του ηλεκτρονικού συστήματος της Γενικής Γραμματείας Ενημέρωσης και Επικοινωνίας ανά εταιρεία, με τα ποσά που δαπάνησε η ΔΥΠΑ το ’23.
Από την ανάλυση των εξόδων που παραθέτουμε αναλυτικά προκύπτει ότι οι διαφημιστικές εταιρείες έλαβαν τη μερίδα του λέοντος που ανέρχεται στο ποσό των 746.838.69 ευρώ. Μεταξύ αυτών φιγουράρουν οι εταιρείες που παρέχουν επικοινωνιακούς συμβούλους στα υπουργικά γραφεία, διοργανώνουν τις εκδηλώσεις προβολής των υπουργείων και συνδράμουν στη βέλτιστη επικοινωνιακή εικόνα της κυβερνητικής πολιτικής. Μικροποσά της τάξης των 11.746.61 έλαβε ο έντυπος Τύπος, περίπου 100.000 ευρώ τα ραδιόφωνα («από το Ράδιο Σοκολάτα μέχρι τον Τύρναβο FM» όπως χαρακτηριστικά αναφέρει η ανακοίνωση του ΠΑΝΣΥΠΟ), ενώ 153.895 ευρώ καταβλήθηκαν απευθείας στα τηλεοπτικά κανάλια, με τον ΣΚΑΪ και τον ΑΝΤ1 να προπορεύονται.
Η νέα αποκάλυψη του συλλόγου επιβεβαιώνει τη μετατροπή της Δημόσιας Υπηρεσίας σε ένα κανάλι αναδιανομής ευρωπαϊκών πόρων που διαχέονται άπλετα στην αγορά, όταν το επίδομα ανεργίας παραμένει παγωμένο στα 438 ευρώ και τα προγράμματα κατάρτισης ανέργων γίνονται μόνο και μόνο για το επίδομα που προσφέρεται στους ανέργους με αποτέλεσμα να μην είναι δυνατή ούτε η μείωση της εγγεγραμμένης ανεργίας.
Κι επειδή δεν αναμένουμε καμία αξιόπιστη απάντηση από την ηγεσία του υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης που υλοποιεί τα προεκλογικά πλάνα στη Ν.Δ., αλήθεια τι λέει για όλα αυτά η διαχειριστική αρχή του Ευρωπαϊκού Κοινωνικού Ταμείου και η Διεύθυνση Απασχόλησης της Κομισιόν;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου