22 Απριλίου 2024

Κύμα αλληλεγγύης στον αγώνα των εκπαιδευτικών - Ψηφίσματα


Ο αυταρχισμός του ΥΠΑΙΘΑ, οι τρομοκρατικές εγκύκλιοι και οι απειλές για ποινές ενάντια σε εκπαιδευτικούς που απεργούν-απέχουν όχι μόνο δεν κάμπτουν το αγωνιστικό φρόνημα του εκπαιδευτικού κινήματος αλλά προκαλούν κύμα αλληλεγγύης και συμπαράστασης στον αγώνα των εκπαιδευτικών ενάντια στην αξιολόγηση. Το διδακτικό προσωπικό του Παιδαγωγικού Τμήματος του ΑΠΘ, δεκάδες σωματεία, Ενώσεις Γονέων, κόμματα, φορείς, συλλογικότητες κλπ. υψώνουν μια κοινωνική και λαϊκή ασπίδα προστασίας στον αγώνα μας. Η μάχη της παιδείας αφορά όλο το λαό.

Εδώ αναρτώνται ψηφίσματα ανά κατηγορίες:

Ακαδημαϊκοί φορείς

  1. Δήλωση αλληλεγγύης μελών του διδακτικού προσωπικού του Π.Τ.Δ.Ε. Α.Π.Θ. στον αγώνα των εκπαιδευτικών

  2. Ψήφισμα μελών της Σχολής Επιστημών της Αγωγής του ΕΚΠΑ σχετικά με τη διαδικασία υλοποίησης της αξιολόγησης των εκπαιδευτικών

  3. Ενιαίος Σύλλογος Διδακτικού και Ερευνητικού Προσωπικού ΑΠΘ

  4. Συσπείρωση Πανεπιστημιακών: ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΝ ΑΥΤΑΡΧΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΟΛΗ

  5. Πρωτοβουλία Πανεπιστημιακών ΑΠΘ-ΠΑΜΑΚ: ΨΗΦΙΣΜΑ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΣΤΙΣ/ΣΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ «ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ»

Σύλλογοι – Ενώσεις – Ομοσπονδίες Γονέων

  1. Ένωση Συλλόγων Γονέων Χαλκίδας: Στήριξη στο δίκαιο αγώνα των εκπαιδευτικών

  2. ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΓΟΝΕΩΝ & ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΑΤΤΙΚΗΣ: ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΤΟΝ ΔΙΚΑΙΟ ΑΓΩΝΑ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΙΝΑΙ ΑΓΩΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗ ΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΑΣ

  3. Ένωση Γονέων και Κηδεμόνων Μαθητών Δήμου Λάρισας

  4. Ένωση Γονέων 1ης Δ. Κοινότητας Αθήνας: Ψήφισμα στήριξης στους εκπαιδευτικούς των παιδιών μας

  5. Συγκινητικό μήνυμα των γονέων και κηδεμόνων της Κρήτης: Θέλουμε εκπαιδευτικούς για τα παιδιά μας που δεν θα σκύβουν το κεφάλι, που το πρώτο και καλύτερο μάθημα που θα παραδώσουν στα παιδιά μας είναι ότι οι ίδιοι δεν παραδίδονται!

  6. ΕΝΩΣΗ ΓΟΝΕΩΝ ΔΗΜΟΥ ΙΩΑΝΝΙΤΩΝ: Στο πλευρό των εκπαιδευτικών κατά της αξιολόγησης

  7. Σύλλογος Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ικαρίας-Φούρνων και Ένωση Γονέων Ικαρίας

  8. Ένωση Συλλόγων Γονέων & Κηδεμόνων Ναυπλίου: Οι Εκπαιδευτικοί έχουν δίκιο

  9. Ομοσπονδία Ενώσεων Γονέων Περιφέρειας Ιονίων Νήσων: ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΕΧΟΥΝ ΔΙΚΙΟ ΓΙΑΤΙ ΠΑΛΕΥΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗ ΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΑΣ.

  10. Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων 6ου Δημοτικού Σχολείου Ν. Ιωνίας

  11. Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων 4ου Δημοτικού Σχολείου Νέας Ιωνίας

  12. Ένωση Γονέων και Κηδεμόνων Δήμου Πρέβεζας

Σωματεία – Ομοσπονδίες – Εργατικά Κέντρα

  1. ΕΝΩΣΗ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ (Ε.Σ.Ε.Θ.): Ψήφισμα αλληλεγγύης στον αγώνα των εκπαιδευτικών

  2. Συνδικάτο Ιδιωτικών Υπαλλήλων Ν. Πιερίας – Στήριξη στους εκπαιδευτικούς

  3. Σύλλογος Γυναικών Δράμας και Σωματείο Ιδιωτικών Υπαλλήλων και Εμποροϋπαλλήλων Δράμας: Συνεχίστε, είμαστε μαζί σας!

  4. Σωματείο Εργαζομένων στο Εθνικό Μουσείο Σύγχρονής Τέχνης: ΨΗΦΙΣΜΑ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΥΣ/ΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ

  5. Κλαδικό σωματείο εργαζομένων στην ιδιωτική εκπαίδευση: Η ποινικοποίηση της απεργίας δε θα περάσει!

  6. Σύλλογος Υπαλλήλων Βιβλίου – Χάρτου – Ψηφιακών Μέσων ΑττικήςΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ/ΤΟΥΣ ΑΠΕΡΓΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟ ΑΠΕΡΓΙΑΚΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ

  7. Σύλλογος Διοικητικού Προσωπικού του ΕΚΠΑ: Απλώνουμε ασπίδα προστασίας στους/στις μαχόμενους/ες εκπαιδευτικούς

  8. Εργατοϋπαλληλικό Κέντρο Νομού Θεσπρωτίας

  9. ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΑΙΡΕΤΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΩΝ ΕΛΛΑΔΑΣ: ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟ ΑΠΕΡΓΙΑΚΟ ΤΟΥΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑ

  10. Σύλλογος Υπαλλήλων Περιφερειακής Ενότητας Πρέβεζας: Η απεργία δεν τιμωρείται! Νικά!

  11.  “Βύρωνας” Σύλλογος Εργαζομένων Ιδιωτικής Εκπαίδευσης Αττικής: ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΑΣΚΑΛΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΔΑΣΚΑΛΟΥΣ!

  12. Ανακοίνωση-Τοποθέτηση από το Εργατικό Κέντρο Φωκίδας

  13. ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΚΑΤΕΡΓΑΣΙΑΣ ΞΥΛΟΥ & ΝΑΥΠΗΓΟΞΥΛΟΥΡΓΩΝ Ν.ΠΕΙΡΑΙΩΣ – ΑΤΤΙΚΗΣ & ΝΗΣΩΝ                         

  14. Ένωση Λογιστών Ελεγκτών Περιφέρειας Αττικής (ΕΛΕΠΑ) και Παράρτημα Βορειοδυτικών συνοικιών της ΕΛΕΠΑ: Ο αγώνας των εκπαιδευτικών είναι δίκαιος, γιατί έχει τον νου του στα παιδιά μας!

  15. ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΕΜΠΟΡΟΫΠΑΛΛΗΛΩΝ & ΛΟΙΠΩΝ ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ Ν. ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ

  16. Σωματείο Εργαζομένων στην Ενέργεια Νομών Πελοποννήσου

  17. ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΣΤΙΣ ΕΜΠΟΡΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ & ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΚΑΙ Α.Ε. Ν. ΑΡΚΑΔΙΑΣ

  18. Συνδικάτα Κιλκίς-Κ. Μακεδονίας: Όλοι στον αγώνα για όλα όσα δικαιούμαστε εμείς και τα παιδιά μας!

  19. Σύλλογος Υπαλλήλων Περιφερειακής Ενότητας Έβρου

  20. Σύλλογος Εργαζομένων ΟΤΑ Δήμου Θεσσαλονίκης

  21. Νομαρχιακό Τμήμα Γρεβενών της ΑΔΕΔΥ

  22. Εργατοϋπαλληλικό Κέντρο Λάρισας

  23. Ένωσης Ιδιωτικών Υπαλλήλων και Εμποροϋπαλλήλων Νομού Ξάνθης

  24. Σωματείο Ιδιωτικών Υπαλλήλων Ρόδου

  25. Συνδικάτα Βορείου Ελλάδας: Χαιρετίζουμε τη μαζική συμμετοχή των εκπαιδευτικών στις μαζικές τους διαδικασίες

Κόμματα, οργανώσεις, συλλογικότητες

  1. ΚΚΕ, Επίκαιρη Ερώτηση προς τον Υπουργό Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού: Να σταματήσει εδώ και τώρα κλιμακούμενη επιχείρηση εκφοβισμού, οι απειλές με διώξεις και η προσπάθεια τρομοκράτησης των εκπαιδευτικών για τον δίκαιο αγώνα που κάνουν υπερασπίζοντας τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών τους

  2. Νέα Αριστερά, Ερώτηση προς τον υπουργό Παιδείας, Θρησκευμάτων & Αθλητισμού: Θα σταματήσει η κυβέρνηση να σέρνει τους εκπαιδευτικούς στα δικαστήρια; 

  3. ΜΕΡΑ25: Να σταματήσουν τώρα οι διώξεις εναντίον των απεργών εκπαιδευτικών

  4. Σύλλογος Γυναικών Νέας Ιωνίας: Ψήφισμα στήριξης στον αγώνα που δίνουν οι εκπαιδευτικοί!

  5. Συντονιστικό Αναπληρωτών Αδιόριστων Εκπαιδευτικών: Κάτω τα χέρια από τους/τις απεργούς και το απεργιακό δικαίωμα!

  6. Πέλοτο: ΝΑ ΟΡΘΩΣΟΥΜΕ ΤΟΙΧΟ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΣΤΟΥΣ ΔΙΩΚΟΜΕΝΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ

  7. infolibre: Ψήφισμα αλληλεγγύης στις/στους εκπαιδευτικούς ενάντια στην “αξιολόγηση”

     

    ΠΗΓΗ


    -ΣΧΕΤΙΚΟ και το ακόλουθο:

     

    Φωτογραφία Αρχείου | EUROKINISSI

    Ντροπιαστικές καταστάσεις με την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών

    Σε Γενικό Λύκειο μιας περιοχής της Αθήνας τοποθετήθηκε βιολόγος για να κάνει Χημεία, καλύπτοντας όλο της το ωράριο! Γιατί; Γιατί ύστερα από την παραίτηση της νεοδιόριστης χημικού από την εκπαίδευση -γιατί άραγε- έμεινε κενό και τι να κάνουμε, βιολόγο είχε η διεύθυνση διαθέσιμη, βιολόγο έστειλε!

    Δεν πειράζει που θα κάνει αντικείμενο μόνο 2ης ανάθεσης! Δεν πειράζει που ανέλαβε στη μέση της χρονιάς και μάλιστα μαθήματα πανελλαδικώς εξεταζόμενα! Επειδή πάνω από όλα «διασφαλίζεται η ποιότητα». Η βιολόγος είναι τέσσερα χρόνια σε καθεστώς δοκίμου, δηλαδή ομήρου και πρέπει να την αξιολογήσουν! Σε ποιο αντικείμενο αλήθεια; Στη Χημεία που διδάσκει ή στην Βιολογία που είναι η ειδίκευσή της; Μα στη Βιολογία! Σε ποιους μαθητές; Σε όποιους βρεθούν πρόχειροι για να κάνουν το κοινό! Η εκπαιδευτικός θα διαλέξει ένα από τα τμήματα στα οποία κάνει χημεία για να διδάξει τελικά στη βιολογία, μια τυχαία ενότητα της ύλης, που τα παιδιά έχουν κάνει με άλλον εκπαιδευτικό!

    Τα παραπάνω καταγγέλλει η Ε' ΕΛΜΕ Αθήνας.

    Το συγκεκριμένο περιστατικό έρχεται να προστεθεί σε σειρά παρόμοιων, στα οποία η αξιολόγηση έχει γίνει ακόμα και χωρίς μαθητές! Και αναρωτιέται κανείς, μέχρι πού μπορεί να φτάσει ο εξευτελισμός; Οι σύμβουλοι δε σέβονται την επιστήμη τους ούτε τον εαυτό τους και δέχονται να γίνουν πιόνια μιας κακοστημένης παράστασης; Δε νιώθουν ότι ο νεοδιόριστος, παρά τους νόμους αυτού του παράνομου και παράλογου κράτους, μένει στο καθεστώς του δοκίμου, απειλείται και τρομοκρατείται, για να συναινέσει σε μια εξευτελιστική διαδικασία; Τι είδους συμβουλευτική στήριξη είναι αυτή που υποτίθεται ότι παρέχουν στην εκπαίδευση; Συμβουλευτική της υποκρισίας και της διοικητικής διεκπεραίωσης;

    Σύμφωνα με τα νέα ήθη που προωθεί το υπουργείο, δημοκρατικό και παιδαγωγικό κλίμα σημαίνει τελικά εμπέδωση της διοικητικής ιεραρχίας μέσα από ένα πλέγμα τυπικών και άτυπων εξαρτήσεων! Δημοκρατικό και παιδαγωγικό κλίμα σημαίνει ανάθεση υπερεξουσίας στους διευθυντές και εργαλεία για να πιέζουν τους υφισταμένους τους!

    Με τέτοια περιστατικά, διαπιστώνουμε ότι η αξιολόγηση καταλήγει να γελοιοποιεί ανθρώπους και θεσμούς, να αντιμετωπίζει τους μαθητές ως κομπάρσους χωρίς κανένα ενδιαφέρον για την εκπαίδευσή τους.

    Με τέτοια περιστατικά αποκαλύπτεται ότι η αξιολόγηση είναι ένας μηχανισμός κατηγοριοποίησης σχολείων και εκπαιδευτικών, για να προωθηθούν πολιτικές απορρύθμισης του δημόσιου σχολείου. Να παγιωθεί η υποχρηματοδότησή του, να εισαχθεί η λογική της ιδιωτικοοικονομικής λειτουργίας του, να μετακυλιθούν οι ευθύνες για το χάλι σε αυτούς που δεν τις έχουν, δηλαδή στους εκπαιδευτικούς, να διαρραγούν οι σχέσεις συναδελφικότητας και συνεργασίας μέσα στους συλλόγους διδασκόντων-ουσών και να εδραιωθεί μέσω του εκβιασμού, ο ανταγωνισμός και η υποταγή σε κάθε τι!

    Όπως επισημαίνει η Ε΄ ΕΛΜΕ Αθήνας «η απεργία - αποχή από τις αξιολογήσεις συνιστά υπεράσπιση του δημόσιου σχολείου, των εργασιακών σχέσεων, της παιδαγωγικής ελευθερίας και της δημοκρατίας στο σχολείο. Ταυτόχρονα, είναι περιφρούρηση της προσωπικότητάς μας, αλλά και της δουλειάς μας από την γελοιοποίηση!».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου