Την τελευταία εβδομάδα στην Ελλάδα χάθηκαν 588 ζωές. Μόνο χθες Τετάρτη, είχαμε 93 θανάτους. Οι διασωληνωμένοι, σύμφωνα με την τελευταία καταγραφή του ΕΟΔΥ, είναι 612 και τα νέα κρούσματα 7.108.
Την ώρα που συμβαίνουν όλα αυτά, η κυβέρνηση εγκαινιάζει περιπολικά.
Ναι, αλήθεια είναι πως την ίδια στιγμή που τα νοσοκομεία στενάζουν και οι υγειονομικοί έχουν ξεπεράσει κατά πολύ τις δυνάμεις τους, αλλά συνεχίζουν να δίνουν τη μάχη για τη ζωή, η κυβέρνηση του δόγματος «ασφάλεια και τάξη» παρουσιάζει τις νέες αγορές οχημάτων για την αστυνομία!
Ναι, αλήθεια είναι πως αντί να κάνουν μόνιμες προσλήψεις υγειονομικού προσωπικού για τη δημόσια Υγεία, κόβουν... κορδέλες για περιπολικά!
Συγκεκριμένα, με 280 νέα οχήματα, ενισχύθηκε η αστυνομία, μας ενημερώνει η κυβέρνηση στις 24 Νοεμβρίου. Μάλιστα, τα οχήματα παρέλαβε ο υπουργός Προστασίας του Πολίτη, Τάκης Θεοδωρικάκος, στις εγκαταστάσεις της Σχολής Αξιωματικών στην Αμυγδαλέζα, παρουσία και του αρχηγού της ΕΛ.ΑΣ.
Τα οχήματα αυτά έρχονται να προστεθούν στα 2.700 νέα οχήματα που έχουν λάβει μέσα στο 2020 και το 2021.
Πόσο κόστισε η τελευταία παραλαβή; 6.160.220 ολόκληρα ευρώ που προήλθαν από τον κρατικό προϋπολογισμό και ευρωπαϊκά κονδύλια! Ναι, 6.160.220 ευρώ που θα μπορούσαν να δαπανηθούν στα νοσοκομεία που βρίσκονται σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης.
Και το καλοκαίρι όταν η χώρα καιγόταν
Το ίδιο έγινε και μετά τις ανυπολόγιστες καταστροφές σε Εύβοια και Πελοπόννησο και ενώ η φωτιά στα Βίλια Αττικής συνέχιζε το καταστροφικό της έργο, χωρίς να μπορεί να ελεγχθεί. Και εκείνη ακριβώς την περίοδο η ελληνική κυβέρνηση επέλεξε για ακόμη μία φορά να επενδύσει στην καταστολή.
Αντί για Πυροσβεστικά, πάλι νέα περιπολικά.
Την ίδια ώρα επιβάτες παστωμένοι σαν τις σαρδέλες, συνωστίζονται στα λεωφορεία και στα τρένα, αλλά όπως μας έχει πει η κυβέρνηση «λεωφορεία δεν μπορεί να γεννήσει». Πράγμα που ένα χρόνο τώρα πανδημίας ο ελληνικός λαός το έχει εμπεδώσει πλήρως δια του ... υγειονομικού πρωτοκόλλου της «παστωμένης σαρδέλας».
Η αδυναμία να κυκλοφορήσει ο αναγκαίος αριθμός οχημάτων στις οδικές συγκοινωνίες και στις συγκοινωνίες σταθερής τροχιάς δεν είναι... «φυσικό φαινόμενο». Οφείλεται στις τεράστιες ελλείψεις σε οχήματα, συνολικά σε υλικοτεχνική υποδομή, και σε προσωπικό, καθώς τα τελευταία λεωφορεία αγοράστηκαν το 2009, πριν από 11 χρόνια!
Τι κι αν έχουμε ήδη 17.000 νεκρούς, πολλοί από τους οποίους πέθαναν πριν προλάβουν να μπουν στις ΜΕΘ, αφού στις τελευταίες υπάρχουν ουρές και σειρά προτεραιότητας...
Δεν χρειάζεται να ανησυχούμε...Εντάξει, μπορεί τα νοσοκομεία να είναι γεμάτα, μπορεί οι γιατροί και οι νοσοκόμοι να είναι στα όρια της κατάρρευσης, μπορεί οι ΜΕΘ να μη χωρούν άλλους, αλλά... η αστυνομία εξοπλίζεται...
Δεν χρειάζεται, λοιπόν, να ανησυχούμε...Όλα ωραία λοιπόν και πάντα προς όφελος του κοινωνικού συνόλου!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου