Menelaos Myrillas / SOOC
|
Όπως σημειώνουν οι εργαζόμενοι στην ανακοίνωσή τους το συγκεκριμένο δυστύχημα, «ήρθε να προστεθεί σε μια σειρά ατυχήματα, που σημειώνονται σε εργασιακούς χώρους, με εργαζόμενους να θυσιάζονται στον βωμό του κέρδους ανεξέλεγκτων ιδιωτικών συμφερόντων.
Προ ημερών είχε χάσει τη ζωή του ένας εργαζόμενους στις προβλήτες της Cosco, άλλοι τραυματίστηκαν στη ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη Περάματος και αυτή την φορά ο θάνατος «χτύπησε» στη Γραμμή 1 της ΣΤΑ.ΣΥ, με θύμα τον 41χρονο Πέτρο και άλλους τρεις τραυματίες.
«Οι εργαζόμενοι στη ΣΤΑ.ΣΥ δεν θα δεχτούν άλλη θυσία στον χώρο εργασίας τους.
Πραγματοποιούμε την Πέμπτη 18/11/21 24ωρη απεργία για να αποχαιρετήσουμε τον συνάδελφό μας και απαιτούμε να χυθεί άπλετο φως στις αιτίες του δυστυχήματος και να τιμωρηθούν οι υπεύθυνοι».
Παράλληλα, καλούμε, για μια ακόμα φορά, την Διοίκηση της ΣΤΑ.ΣΥ. να δώσει απαντήσεις στα κρίσιμα ερωτήματα:
1. Ελέγχθηκε το ιδιωτικό μηχάνημα λείανσης των γραμμών πριν χρησιμοποιηθεί στο δίκτυό μας; Και αν ναι, από ποιόν φορέα;
2. Εξετάστηκε εάν έχει γίνει η απαιτούμενη συντήρησή του, πότε και από ποιόν;
3. Η εργολαβική εταιρεία, που έχει αναλάβει το έργο, τηρούσε τα μέτρα ασφαλείας;
4. Είναι αλήθεια ότι είχε σημειωθεί ξανά βλάβη στο ίδιο μηχάνημα; Εάν ναι πότε και από ποιόν ελέγχθηκε η αποκατάστασή της;
5. Ποια είναι η διαδικασία που προβλέπει τη συνοδεία εργαζόμενων της ΣΤΑ.ΣΥ. σε μηχανοκίνητες εργασίες αναδόχων;
«Όλα τα παραπάνω αναδεικνύουν περίτρανα τις ιδιαιτέρες ακραίες συνθήκες σιδηροδρομικής φύσης που εκτελούν οι εργαζόμενοι στις Σταθερές Συγκοινωνίες.
Η Διοίκηση της ΣΤΑ.ΣΥ δεν μπορεί να παραμένει αμέτοχη. Οφείλει να δώσει απαντήσεις και να σταματήσει να βάζει, ανεξέλεγκτα, στο δίκτυο ιδιωτικά, εργολαβικά συμφέροντα, που στο βωμό του κέρδους αδιαφορούν για την ασφάλεια των εργαζόμενων».
Νέα στοιχεία για το εργατικό δυστύχημα στον ΗΣΑΠ αποκαλύπτει ο δικηγόρος της οικογένειας του θύματος
Σοβαρά ερωτηματικά για τις συνθήκες του τραγικού δυστυχήματος στον ΗΣΑΠ προκαλούν τα νέα στοιχεία που έδωσε ο δικηγόρος της οικογένειας του εργοδηγού , Δημήτρης Φούτσης.
Ο Πέτρος Γιάμαλης, φέρεται να είχε ενημερώσει εξαρχής για το πρόβλημα που αντιμετώπιζε το μοιραίο βαγόνι με τα φρένα του.
«Ο Πέτρος μέσα στην ενδοεπικοινωνία είχε εξαρχής εκκλήσεις ότι δεν έχουμε φρένα και η πορεία μας είναι ανεξέλεγκτη» είπε μιλώντας στον ant1 o δικηγόρος.
«Δεν είναι θέμα χειρισμού. Η οικογένεια έχει πολλά ερωτήματα. Αυτό που είναι σίγουρο είναι ότι το συγκεκριμένο βαγονέτο ανήκε σε μία αυστριακή εταιρεία η οποία είχε αναλάβει υπεργολαβικά από τη ΣΤΑΣΥ τις εργασίες της λείανσης. Από τις μαρτυρίες που υπάρχουν από τους εργαζομένους και από τους άλλους που ήταν στην ενδοεπικοινωνία προκύπτει ότι ο συρμός, από την Κηφισιά που ξεκίνησε, από την αρχή δεν είχε φρένα».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου