11 Μαρτίου 2024

Πέντε άρθρα σχετικά με την επίθεση κατά τρανς ατόμων στη Θεσσαλονίκη

INTIME


1ο) Επίθεση κατά τρανς ατόμων: Δεν ήταν μόνοι τους οι δράστες

Μαζί με τους νέους της Αριστοτέλους ήταν όσοι εκπρόσωποι της Εκκλησίας χύνουν ρατσιστικό δηλητήριο, απειλούν όποιον ψήφισε τον γάμο των ομόφυλων και διώχνουν από τον “ιδιόκτητο ναό” τους όποιον διαφωνεί.


Στην πλατεία Αριστοτέλους χτες, μαζί με τους νέους που επιτέθηκαν ήταν όσοι τους ταΐζουν με μίσος. Γιατί ο ρατσιστικός λόγος οδηγεί αργά ή γρήγορα στη ρατσιστική βία. Δεν ήταν λοιπόν μόνο η εφηβική ματσίλα που έφερε τη βία. Δίπλα στους νέους της πλατείας στέκονταν πολλοί ακόμα: Έβριζαν, έφτυναν, χειροδικούσαν και πετούσαν μπουκάλια σε δύο φοβισμένα νέα παιδιά.

Στη Θεσσαλονίκη χτες βιαιοπραγούσαν κίτρινα ΜΜΕ, τοξικές φυλλάδες, «Τρωκτικά» του Τύπου. Μαζί με τους νέους της Αριστοτέλους ήταν όσοι εκπρόσωποι της Εκκλησίας χύνουν ρατσιστικό δηλητήριο, απειλούν όποιον ψήφισε τον γάμο των ομόφυλων και διώχνουν από τον “ιδιόκτητο ναό” τους όποιον διαφωνεί. Χτες όρμησαν εναντίον των δύο ανθρώπων οι τηλεπαρουσιαστές με τα χοντροκομμένα αστεία και τα γελάκια που κλείνουν το μάτι στην τοξική αρρενωπότητα. Ήταν εκεί ακροδεξιοί πολιτικοί φονταμενταλιστές, η εγχώρια altRight και τα ορφανά της Χρυσής Αυγής. Ήταν εκεί γνωστοί trash τηλεδήμαρχοι, τοξικοί τηλεποινικολόγοι, τηλεσυνδικαλιστές της ΕΛΑΣ και άλλα  «attention whores». Μην καμώνεται σήμερα κανείς τον έκπληκτο και τον σοκαρισμένο.

Ο ομοφοβικός τρανσφοβικός χυλός της Αριστοτέλους είναι ο ίδιος που επιχείρησε να λιντσάρει πριν χρόνια τον Μπουτάρη. Άλλοι οι άνθρωποι, ίδιος ο μαύρος χυλός. Οι γνωστοί εθναμύντορες και εθνολαϊκιστές τότε πότιζαν τους νέους με εθνικιστικό μίσος, δημιουργούσαν οργισμένους Μακεδονομάχους. Βάφτιζαν το εθνικιστικό μίσος “ιερή πατριωτική αγανάκτηση”.  Ο ίδιος αυτός ρατσιστικός χυλός έκανε συλλήψεις και ανέβαζε “κομμάτια” σε καρότσες στην Αλεξανδρούπολη. Γιατί οι ίδιοι πάλι «καθοδηγητές» έλεγαν πως οι μετανάστες βάζουν τις φωτιές. Και κυβερνητικά στελέχη έλεγαν πως η χώρα δέχεται ασύμμετρη απειλή.

Η πιο ασύμμετρη απειλή στη χώρα είναι ο εθνικοπατριωτικός οίστρος, η ματσίλα, οι θεωρίες συνωμοσίας, η «εθνική της αντίδρασης». Η πιο ασύμμετρη απειλή στη χώρα είναι η καταβύθιση στον σκοταδισμό.

***

2ο) Για την ομοφοβική επίθεση στη Θεσσαλονίκη: Βία, υποκρισία, δικαιώματα

Το χθεσινό σοκαριστικό περιστατικό στη Θεσσαλονίκη μας βεβαιώνει ότι η επόμενη δολοφονία ενός Ζακ θα βιντεοσκοπηθεί ξανά και θα συνοδεύεται με επευφημίες.
 
Ένα πλήθος από οργισμένους φανατικούς νέους (και νέες), από συνένοχους περίεργους παρατηρητές και λοιπούς ατάραχους που κοιτούσαν τη δουλειά τους επιτέθηκαν σε δυο παιδιά γιατί ήταν διαφορετικά. Στο πιο πολυσύχναστο μέρος της πόλης, στο κέντρο της δεύτερης μεγαλύτερης πόλης της χώρας. Δεν μπορώ ούτε να φανταστώ πως είναι να τρέχουν προς το μέρος σου 100-150 άτομα.

Μη γελιέστε, ήταν μια δολοφονική επίθεση που απέτυχε.
 
Είναι γνωστό σε όλους ότι κάθε Σάββατο νωρίς το βράδυ το κέντρο της πόλης γεμίζει από πιτσιρίκια. Νεαρά, ανήλια, κυρίως αγόρια, πολλά από τις δυτικές συνοικίες της πόλης. Εκεί όπου για χρόνια είναι επίσης γνωστό ότι κάνει συστηματική δουλειά η Χρυσή Αυγή και τα ανεπίσημα μασκαρεμένα παρακλάδια της. Ανά κάποια χρόνια συμβαίνει ένα ακραίο περιστατικό, όπως το 2021 τα επεισόδια στο ΕΠΑΛ Σταυρούπολης. Το συζητάμε, οι «αρμόδιοι» το αγνοούν, το δηλητήριο συνεχίζει να απλώνεται και μετά περιμένουμε το νέο περιστατικό. Ξανά έκπληκτοι κάποιοι, ξανά θα το συζητήσουν κάποιοι, θα μιλήσουν για τη δουλειά που πρέπει να γίνει και θα περιμένουμε μετά το επόμενο.
 
Υπάρχει πρόβλημα στη Βόρεια Ελλάδα με την ακροδεξιά. Κι αυτό το γνωρίζουν επίσης όλοι. Οι 10 εκλογικές περιφέρειες που έδωσαν τα μεγαλύτερα ποσοστά πανελλαδικά στην ακροδεξιά βρίσκονται εδώ, η μια δίπλα στην άλλη. Μεγάλη ευθύνη φέρουν για αυτό όλες οι mainstream δυνάμεις που κάνουν παραχωρήσεις στην ακροδεξιά και κάθε πρόσωπο, κάθε τηλεπερσόνα που κανονικοποιεί και νομιμοποιεί τον ακροδεξιό και κακοποιητικό λόγο για οποιοδήποτε ζήτημα. Μεγάλη ευθύνη φέρει η Νέα Δημοκρατία που διαρρέει ότι συζητά για υποψήφιους ευρωβουλευτές της τον Φαήλο Κρανιδιώτη και τον Γιώργο Καρατζαφέρη.

Κάτω από την κατασκευασμένη και υποκριτική προοδευτικότητα της πόλης, της χώρας, της κυβέρνησης υπάρχει ακόμα ένας μαύρος πυρήνας ρατσισμού, ομοφοβίας, εθνικισμού, ματσίλας, βίας πάνω στο υπόστρωμα της μπανάλ κοινότοπης μισαλλοδοξίας που χαρακτηρίζει την «κοινή λογική».
 
Στη Θεσσαλονίκη αυτές τις μέρες πραγματοποιείται το Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης με μεγάλο αφιέρωμα με τίτλο Citizen Queer. Είναι άραγε σήμερα κάθε queer «πολίτης» με πλήρη δικαιώματα και πλήρη προστασία; Πως ανεχόμαστε μια πολιτεία που δεν μας το διασφαλίζει αυτό;

Τον Ιούνιο στη Θεσσαλονίκη θα πραγματοποιηθεί το φετινό Europride. Χιλιάδες LGBTQ+ άτομα θα έρθουν στην πόλη. Με ποιες συνθήκες; Με ποια πρόνοια; Τι κάνουν οι φορείς της πολιτείας για αυτό;

Ίσως σήμερα θα μπορούσαν να βρίσκονται στη Θεσσαλονίκη πολιτικοί και εκπρόσωποι της πολιτείας. Να πάνε απόψε το βράδυ στις ταινίες του αφιερώματος του Φεστιβάλ, να περπατήσουν τους δρόμους της πόλης μαζί με αυτούς τους πολίτες. Συμβολικά αλλά όχι υποκριτικά. Να κινητοποιήσουν όποιους συμβολικούς πόρους και επιρροή διαθέτουν στο κοινωνικό σώμα. Η πολιτεία έχει πολλά ακόμα να κάνει σε διάφορους τομείς σχετικά με τα ζητήματα αυτά: αλλαγές στο εκπαιδευτικό σύστημα, στα σχολεία, αλλαγές στην αστυνομία και παρεμβάσεις σε σχέση με το συνολικό αίσθημα ασφάλειας που (δεν) βιώνει η κοινότητα, αλλαγές στις κρατικές υπηρεσίες και στη σχέση τους με τους queer πολίτες για να καλλιεργηθεί το αίσθημα της συμπερίληψης.
 
Όσο αυτά παραμελούνται, η υπουργός Τουρισμού, Όλγα Κεφαλογιάννη, δήλωσε πρόσφατα ότι η χώρα φιλοδοξεί να καθιερωθεί ως ο πλέον φιλικός τουριστικός προορισμός για την ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητα. Με ποιες ενέργειες; Με τη διαφήμιση ενός νόμου για την ισότητα στον γάμο που πέρασε μόνο με τη θετική ψήφο της αντιπολίτευσης, ύστερα από τόσες παλινωδίες;
 
Για το μόνο που ενδιαφέρονται κάποιοι/κάποιες είναι για την εικόνα, για τη λεζάντα και τα λεφτά. Τα λεφτά του gay τουρίστα από τη μια, η καθημερινότητα του gay πολίτη από την άλλη. Η χθεσινή επίθεση πρέπει να γίνει ευρέως γνωστή γιατί είναι μια από τις λίγες μορφές πίεσης που αντιλαμβάνονται όλοι αυτοί που νοιάζονται για την εικόνα. Για εμάς τους υπόλοιπους δεν αρκεί όμως. Γιατί η πραγματικότητα αποκαλύπτεται στους δρόμους. Και η απάντηση δίνεται και εκεί. Εκεί στο ίδιο σημείο που καλούν σήμερα σε συγκέντρωση μέλη της ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητας και συλλογικότητες.
 
«Δεν θα το αφήσουμε έτσι», δήλωσε από την πρώτη στιγμή το ένα παιδί που δέχθηκε την επίθεση, ένα παιδί 20 χρονών.

Να μην το αφήσουμε έτσι, λοιπόν.
 
*** 


3ο) Φωτεινή Λαμπρίδη: #Θεσσαλονίκη – Οι 400 είναι δικό σας δημιούργημα 

 

Πού θα οδηγούσαν τόσα τηλεπαράθυρα με φιλοξενούμενους ιερείς, πολιτικούς, τηλεπερσόνες σε κρεσέντο ομοφοβικό και προχθές και χθες και κατά τη διαβούλευση του νομοσχεδίου για τον γάμο των ομόφυλων ζευγαριών;

Πού θα οδηγούσαν τα ερωτηματολόγια της Τατιάνας Στεφανίδου για το αν έκαναν καλά οι «νοικοκυραίοι» που λίντσαραν τον Ζακ Κωστόπουλο;

Πού θα οδηγούσαν τα κηρύγματα μίσους στις εκκλησίες ιερέων και μητροπολιτών; Των ίδιων που ναύλωναν πούλμαν για να διαδηλώσουν οι «πελάτες» τους ενάντια στη συμφωνία με τη Βόρεια Μακεδονία;

Πού θα οδηγούσε ο όλο και πιο σφιχτός εναγκαλισμός κράτους εκκλησίας στη μοναδική ευρωπαϊκή χώρα που ο διαχωρισμός φαίνεται όνειρο απατηλό;

Πού θα οδηγούσε ο θεσμικός ρατσισμός, του κράτους, της εκκλησίας και άλλων θεσμών; Πού ταΐζει μίσος για τον άλλο, τον διαφορετικό, τον από αλλού φερμένο στα μάτια τους; Είτε είναι πρόσφυγας είτε είναι μέλος της ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητας, είτε είναι παρίας, είτε Ρομά που πέφτει και ξαναπέφτει νεκρός από χέρι μπάτσου;

Πού θα οδηγούσε το αίσθημα της αδικίας και της ανυπαρξίας δικαιοσύνης που όλο και θεριεύει;

Πού θα οδηγούσαν όλα αυτά μια φτωχοποιημένη κοινωνία, νεολαία, χωρίς όραμα, χωρίς στήριγμα χωρίς σκοπό, την ώρα που βλέπουν να τρέχει το τρένο στη χώρα του «όπου μας βγάλει» με τους λίγους στην πρώτη θέση κι εκείνους χωρίς καν εισιτήριο;

Νιώθουμε πόνο και οργή για τη βία του όχλου των 400 της Θεσσαλονίκης απέναντι σε δύο τρανς άτομα. Φταίτε όμως κι εσείς που εκθρέψατε το θηρίο. Οι 400 είναι δικός σας δημιούργημα. Ας το θυμόμαστε στην καταμέτρηση των ψήφων των επόμενων εκλογών.

***

Επίθεση - Τρανς
Σοβαρό περιστατικό τρανσφοβίας στη Θεσσαλονίκη


4ο) Πλατεία Αριστοτέλους: Οι εκβολές του «ανήλικου» φασισμού


Στην πλατεία Αριστοτέλους εξέβαλλε χθες το βράδυ το ποτάμι του φασιστικού μίσους που εντοπίσαμε τα προηγούμενα χρόνια στις δυτικές συνοικίες και στα ΕΠΑΛ. Με τα ίδια ακριβώς χαρακτηριστικά: αρχίζει με γιουχάισμα για οτιδήποτε διαφορετικό, συνεχίζει με βία τυφλή, αλόγιστη, αλληλοτροφοδοτούμενη από την τυφλότητά της, περιφρόνηση της ανθρώπινης ζωής. Ο σεξουαλικός προσανατολισμός που ξεχωρίζει ενδυματολογικά είναι ο φανερός άρα ο πρώτος στόχος. Ακολουθούν όσοι τόλμησαν να σταθούν εμπόδιο.

Το περιστατικό δεν είναι ένα «τυχαίο» συμβάν της χυδαιότερης έκφρασης του φασισμού, της ορδής, του αφηνιασμένου τέρατος που κρύβεται αρχικά στον όχλο και ύστερα τον κάνει μέρος του εαυτού του. Απόδειξη περίτρανη της σκοτεινής οργάνωσης που σπέρνει φίδια στα μυαλά νέων ανθρώπων όσα έγιναν πριν λίγο με την καταδρομική επίθεση κουκουλοφόρων εναντίον της συγκέντρωσης ατόμων της ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητας, και πολιτών που τους συμπαρίστανται με σύνθημα «ενάντια στη ομοτρανσφοβία για να αντιστρέψουμε τον φόβο». Η επίθεση αποκρούστηκε γρήγορα καθότι ήταν μεγάλη και η συγκέντρωση, η ορδή αποτραβήχτηκε στα σκοτάδια της ωστόσο το γεγονός είναι προς παραδειγματισμό.

Διότι πρόκειται για την ίδια μέθοδο που ακολουθήθηκε στα ΕΠΑΛ. Μετά το πρώτο «τυχαίο» χτύπημα -τότε σε μέλη ομάδας της εξωκοινοβουλευτικής αριστεράς- ακολούθησε νέο χτύπημα στην συγκέντρωση διαμαρτυρίας που είχε οργανωθεί έξω από το σχολείο. Που και πώς γεννήθηκαν αυτές οι ομάδες το έχουμε καταγράψει από τα χρόνια των συλλαλητηρίων για το Μακεδονικό και το κάψιμο της κατάληψης Libertatia. Η απόσταση από τα συλλαλητήρια στα ΕΠΑΛ και από εκεί στην Αριστοτέλους ήταν υπόθεση μιας ανάσας.

Τα προηγούμενα χρόνια είχε δοκιμαστεί με επιτυχία το σχέδιο: μια ομάδα ανήλικων γιουχάρει όσους συμμετέχουν στο Pride, η αστυνομία παρακολουθεί αμήχανη(;) μη γνωρίζοντας τι να κάνει με τα «ανήλικα», ακόμη και οι ίδιοι οι οργανωτές συγκρατούν τα θυμωμένα μέλη τους, τους καλούν να δώσουν τόπο στην οργή, τα γεγονότα καταγράφονται αναλυτικά από δεκάδες κάμερες και τηλέφωνα, κανένας δεν απολογείται για τίποτα και την επόμενη μέρα οι «πιτσιρικάδες» είναι οι «ήρωες» που τα έβαλαν με όλους και κανένας δεν τόλμησε να τα βάλει μαζί τους. Την επόμενη χρονιά θα στείλουν άλλους ανήλικους. Σε λίγο θα έχουμε στη Θεσσαλονίκη το Europride, τι θα γίνει τότε; Τι να περιμένουμε άραγε;

Τι σημαίνουν οι λέξεις του αστυνομικού ανακοινωθέντος ότι οι μισοί από τους συλληφθέντες ήταν ημεδαποί και οι άλλοι αλλοδαποί; Ποιοι είναι οι αλλοδαποί που από θύματα του φασιστικού δηλητηρίου έχουν μετατραπεί σε διανομείς του; Πότε συνέβη αυτό. Γιατί κανείς δεν το έχει αντιληφθεί; Γιατί είμαστε όλοι έκπληκτοι;

Πόσο μικρή είναι η απόσταση από τα 16 μέχρι τα 18 χρόνια; Τόσο όσο αυτοί που συλλαμβάνονται να επικαλούνται δύο χρόνια αργότερα το μικρό της ηλικίας, να λένε ότι δεν ήταν αυτοί -το γνωστό τροπάρι των θρασύδειλων φασιστών- και να αθωώνονται ή να καταδικάζονται σε αστείες ποινές.

Ποια η απόσταση που χωρίζει το «γιουχάισμα» από την απόπειρα φόνου; Όση για παράδειγμα η φονική επίθεση που δέχθηκαν το 2021 μέλη της ΚΝΕ στην Ηλιούπολη Θεσσαλονίκης σε συνέχεια των πρώτων κινητοποιήσεων για το φασιστικό φαινόμενο στα ΕΠΑΛ. Τι τραγική σύμπτωση με τα πρόσφατα γεγονότα στην Αριστοτέλους. Μόλις πριν τέσσερις μέρες καταδικάστηκε για εκείνη την επίθεση ένας 33χρονος. Το Μονομελές Πλημμελειοδικείο Θεσσαλονίκης του επέβαλε για τρεις περιπτώσεις επικίνδυνης σωματικής βλάβης(!!!) -στη μία φυσικός αυτουργός στις άλλες δύο συνεργός- ποινή φυλάκισης 28 μηνών αλλά με τριετή αναστολή!!! Ε, μα δεν είχε και τίποτα, είχε επιτεθεί με αλυσίδα στα χέρια και όποιον πάρει ο χάρος... Τι είπε ο κατηγορούμενος στο δικαστήριο; Μα ότι δεν ήταν αυτός, αλίμονο...

Τελευταίο: οι ανακοινώσεις που εξέδωσαν αρχές της πόλης όπως ο δήμαρχος και ο μητροπολίτης ήταν τόσο ξέπνοες που δεν χρήζουν περαιτέρω σχολίων. Ο περιφερειάρχης κάπου απουσίαζε. Άλλοι φορείς πέταγαν λίγο νωρίτερα αετό. Τα κόμματα της αριστεράς κοινοβουλευτικής και εξωκοινοβουλευτικής, ομάδες αντιεξουσιαστών, ομάδες ΛΟΑΤΚΙ + έσωσαν τα ύστερα από την τιμή της πόλης.

***

5ο) Η οφθαλμοπορνεία της σαπίλας

Υπάρχουμε κι εμείς οι απαισιόδοξοι σε αυτή τη χώρα, για τους οποίους τίποτα και κανένας δεν πρόκειται να μας συγκινήσει τόσο, ώστε να πιστέψουμε ότι κάποια μέρα θα αλλάξει κάτι. Η καθημερινότητα μας επιβεβαιώνει με το χειρότερο τρόπο για την παρακμή σε όλα τα επίπεδα. Είναι μια εποχή βρωμερή και σκοτεινή. Και αυτό δίνει την ευκαιρία σε βρωμερούς, σκοτεινούς ανθρώπους, να αποκαλυφθούν και να δείξουν το χειρότερο πρόσωπό τους.

Η οφθαλμοπορνεία της σαπίλας


Δεν υπάρχουν λόγια για να περιγράψει κανείς το αίσθημα ντροπής και αποτροπιασμού για το ανατριχιαστικό πογκρόμ (μόνο ως πογκρόμ μπορεί να χαρακτηριστεί κάθε οργανωμένη δίωξη) που έλαβε χώρα χθες στη Θεσσαλονίκη εναντίον δύο queer ατόμων. Πού; Στην καρδιά της πόλης, στηνπλατεία Αριστοτέλους. Γύρω κόσμος, καφετέριες, εστιατόρια, ξενοδοχεία, θέατρα, κινηματογράφοι. Φαίνεται πως όλα ξεκίνησαν κάπου στις 22:30, όταν ομάδα νεαρών επιτέθηκε λεκτικά σε δύο άτομα, ηλικίας 21 ετών. Όταν αυτά φοβήθηκαν για την ασφάλειά τους, βρήκαν καταφύγιο σε κοντινό κατάστημα εστίασης. Ωστόσο, λίγο αργότερα, οι νεαροί συγκεντρώθηκαν από έξω, εξακολουθώντας να τα προπηλακίζουν. Όταν εξήλθαν τα δύο άτομα από το κατάστημα, οι δράστες άρχισαν να πετούν μπουκάλια κατά το μέρος τους, χωρίς ευτυχώς να σημειώνεται κάποιος τραυματισμός.

Η αστυνομία προχώρησε σε 25 προσαγωγές στο σημείο. 21 συνελήφθησαν, εκ των οποίων οι 11 είναι ανήλικοι και οι 10 ενήλικοι. Την υπόθεση έχει αναλάβει η Υπηρεσία Αντιμετώπισης Ρατσιστικής Βίας της Γενικής Αστυνομικής Διεύθυνσης Θεσσαλονίκης.

Οργή και αηδία. Πολύ εύστοχες οι σημειολογικές και κοινωνιολογικές αναλύσεις για το τραγούδι της Μαρίνας Σάττι που θα μας εκπροσωπήσει στη φετινή Eurovision. Άσχετο, θα πει κάποιος, αλλά και κάπως σχετικό. Πολύ συγκινητικός, λοιπόν, ο τρόμος για την αλλοίωση του πολιτισμού μας και τη διαφθορά των νέων. Μόνο που, δείτε. Οι νέοι μας έχουν διαφθαρεί προ πολλού. Και το χθεσινό περιστατικό μας γκρεμίζει στη σκληρή πραγματικότητα.

Ποια είναι, τέλος πάντων, αυτή η ηθική του Έλληνα που θίγεται τόσο εύκολα με καθετί που αναπνέει δίπλα του, είτε άνθρωπος είτε ζώο; Από ποια θεία ουσία είναι πλασμένο το DNA του και ταράζεται με οτιδήποτε διαφορετικό, υπό το φόβο ότι θα μεταλλάξει τον βασικό μεταβολισμό του;

Όλοι εσείς που τόσους μήνες ουρλιάζατε εναντίον του νομοσχεδίου για την ισότητα στο γάμο. Προφανώς και αυτή η ρητορική μίσους θα εκφραζόταν κάποια στιγμή με πράξεις. Εσείς που μεγαλώνετε τα παιδιά σας υπό τη σκέπη της Αγίας Ελληνικής Οικογένειας. Δείτε. Αυτά είναι τα παιδιά σας. Αυτό το είδος Έλληνα μεγαλώνετε πίσω από τις πόρτες σας. Τον Έλληνα που εσείς θεωρείτε ως σφραγιδοφύλακα του κράτους, ενώ στην πραγματικότητα είναι ένας άνθρωπος της εσχάτης υποστάθμης. Ένας άνθρωπος που δεν πρέπει να υπάρχει. Και είστε εσείς που θα ζητάτε και τα ρέστα.

Βλέπω ένα video ενός από τα δύο θύματα της χθεσινής επίθεσης. Αισθάνομαι ότι δεν μπορώ να υπάρχω πλέον εδώ. Διαβάζω μετά σχόλιο από κάτω «Συγγνώμη, αλλά δύσκολα μπορείς να σεβαστείς ένα τέτοιο έρμαιο». Εγώ θα ήθελα να μοιράζω καθρέφτες σε όλα αυτά τα άτομα που πολύ εύκολα σκορπάνε ρατσισμό και μισαλλοδοξία. Έναν καθρέφτη για να κοιτάξουν μέσα και να δουν στο είδωλό τους το τέρας και ιδανικά να το τσακίσουν. Το τέρας του ρατσισμού, της ομοφοβίας, της ξενοφοβίας, του φασισμού. Το τέρας που σε βάζει μέσα στον όχλο και θολώνει το μυαλό σου και σε κάνει να συμπεριφέρεσαι σαν Χριστιανοταλιμπάν σε παράκρουση. Και γύρω γύρω κάποιοι να μη σαλεύουν, να μην αντιδρούν. Η οφθαλμοπορνεία της σαπίλας. Ως πότε θα είστε συνένοχοι;

Μιλάμε για νέα παιδιά. Που τα μεγαλώνουν κάποιοι. Που τα εκπαιδεύουν κάποιοι. Που κάποιοι τους δίνουν δικαιώματα. Γι’ αυτό και οι διεκδικήσεις μας δεν πρέπει να σταματήσουν. Είναι χρέος μας να μην ανεχόμαστε τη βία. Να την καταστέλλουμε. Για κάθε παιδί που βιώνει το bullying να μην υπάρχει ένα άλλο παιδί που θα του το ασκεί, αλλά θα του δίνει το χέρι. Για κάθε παιδί που νιώθει ότι μεγαλώνει ως παρίας σε αυτή τη χώρα, ως πολίτης δεύτερης κατηγορίας. Που φοβάται. Δεν θα το αφήσουμε έτσι.

ΠΗΓΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου