Έκανε κι αυτή την εβδομάδα τη βόλτα του σε σούπερ μάρκετ ο Κυριάκος Μητσοτάκης, σε ρόλο παρατηρητή της ακρίβειας.
Ο πρωθυπουργός σήμερα (σ.σ. 18/11/2023), όπως και μια εβδομάδα πριν, πήγε σε σούπερ μάρκετ για να κάνει… έλεγχο στις τιμές, σε ένα ακόμα γελοίο επικοινωνιακό σόου.
Ο Μητσοτάκης, σε σούπερ μάρκετ της Λεωφόρου Αθηνών, μαζί με τον υπουργό Ανάπτυξης Κώστα Σκρέκα, ενημερώθηκαν, λένε, για την πρωτοβουλία «Μόνιμη Μείωση Τιμής», όπου υποτίθεται πως έχουν ενταχθεί περισσότεροι από 868 κωδικοί προϊόντων που υπάγονται σε 37 κατηγορίες αγαθών.
Δεν ξέρουμε αν τα βρήκε αυτά προϊόντα ο πρωθυπουργός, αλλά οι καταναλωτές, που πάνε κανονικά σούπερ μάρκετ – και όχι ως βόλτα – δεν καταφέρνουν να βρούνε τους «μαγικούς» αυτούς κωδικούς.
Επί της ουσίας: Ο Μητσοτάκης,αφού έκανε τον περίπατό του – ως μια ακόμα… εμπειρία – σε σούπερ ας ενημερωθεί και για αυτά τα στοιχεία:
– Το 90% των εργαζομένων μείωσε την κατανάλωση βασικών αγαθών!
– Οι Έλληνες «κόβουν» ελαιόλαδο, φέτα και ψάρι
– Με σχεδόν 10% έτρεχαν τον Οκτώβρη οι τιμές των βασικών τροφίμων. Συγκεκριμένα, κατά 9,9% αυξήθηκαν οι τιμές σε ψωμί και δημητριακά, κρέατα, ψάρια, γαλακτοκομικά και αυγά, έλαια και λίπη, φρούτα, λαχανικά, ζάχαρη, σοκολάτες, γλυκά, παγωτά, καφέ, κακάο, τσάι, μεταλλικό νερό, αναψυκτικά και χυμούς φρούτων!
Κατόπιν όλων των παραπάνω ευχόμαστε στον κύριο Μητσοτάκη να κάνει και τρίτη βόλτα, την άλλη εβδομάδα, σε σούπερ μάρκετ. Ως παρατηρητής, φυσικά…
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου