«Το θέμα είναι να μείνουμε στην ουσία. Όταν ένας μαθητής έχει Μέσο Όρο πάνω από 17 -και υπάρχει διάταξη που αναφέρει πως αν σε ένα μάθημα η βαθμολογία του είναι κάτω από 8 δε δικαιούται να πάρει απολυτήριο- και βάζεις μόνο στον συγκεκριμένο 7,5 , τότε αυτό τι είναι; Φαίνεται στοχευμένο» δήλωσε στο TPP ένας εκ των εκπαιδευτικών που υπογράφουν την καταγγελία.

«Ήρθα εδώ από πολύ μακριά για να προσπαθήσω να έχω ένα καλύτερο μέλλον»

Ο μαθητής απέστειλε γράμμα στον συγκεκριμένο καθηγητή, εξηγώντας του τις δυσκολίες που πέρασε για να καταφέρει να ολοκληρώσει το σχολείο, ελπίζοντας σε κατανόηση. Χαρακτηριστικά ανέφερε πως κατέβαλε προσπάθειες σε πολύ δύσκολες συνθήκες στη χώρα, θέλοντας μόνο να τελειώσει το σχολείο και να μπει στο πανεπιστήμιο για να κάνει περήφανους τους γονείς του και να έχει μια καλύτερη εργασία. Δηλώνει μάλιστα με αποφασιστικότητα πως θα συνεχίσει να προσπαθεί και ολόκληρη η επιστολή του είναι γεμάτη με πάθος για ένα καλύτερο μέλλον.

«Καλησπέρα σας κ. Π

Είμαι ο μαθητής της Γ’ τάξης S. Α.

Έμαθα πως μου βάλατε 7 στο μάθημά σας και με αυτό το βαθμό δεν μπορώ να πάρω το πτυχίο μου.

Κύριε Π, ήρθα εδώ από πολύ μακριά για να προσπαθήσω να έχω ένα καλύτερο μέλλον.

Για αυτόν τον λόγο, προσπάθησα πολύ, σε πολύ δύσκολες συνθήκες. Έμαθα την ελληνική γλώσσα, ολοκλήρωσα 3 χρόνια στο σχολείο και όλα αυτά έγιναν πραγματικά με πολύ κόπο. Το μόνο που ήθελα ήταν να τελειώσω το σχολείο και να μπω στο πανεπιστήμιο για να κάνω περήφανους τους γονείς μου και για να έχω μια καλύτερη εργασία από τα χωράφια.

Γι’ αυτά τα πράγματα προσπαθώ ακόμη και θα συνεχίσω να προσπαθώ. Έφτασα ένα βήμα από το τέλος. Σας παρακαλώ λοιπόν να δείξετε λίγη επιείκεια και κατανόηση της κατάστασης μου και να μου βάλετε έναν βαθμό παραπάνω ώστε να μπορέσω να συνεχίσω τη διαδρομή μου, μη με ξαναγυρίσετε στην αρχή της.

Ελπίζω σε κατανόηση
Σας ευχαριστώ»

ΠΗΓΗ