Το υπέροχο φωτογραφικό χάπενινγκ με τον Υπουργό Ανάπτυξης, να κουβαλάει 6 λάχανα, στο μπλε σακάκι του -ατσαλάκωτος- υπό το βλέμμα και τα γέλια της κουστωδίας του, δεν προσβάλλει απλώς βάναυσα κάθε εργαζόμενο που λιώνει το κορμί του στην δουλειά για να επιβιώσει, αλλά είναι εμπαιγμός.
ΓΡΑΦΕΙ Ο ΣΟΦΟΚΛΗΣ ΑΡΧΟΝΤΑΚΗΣ
Είχε μάλιστα προειδοποιήσει πως από την στιγμή που η Λαχαναγορά αποφάσισε να πάρει την πρωτοβουλία για το Καλάθι των Λαχανικών, θα τους ανταμείψει με την παρουσία του. Φανταστείτε τον βαθμό γελοιότητας, μια επίσκεψη του Υπουργού Ανάπτυξης να θεωρείται ανταμοιβή. Χειρότερα από τα ρεπό από τα μαζεμένα 10ωρα για να μαζέψετε τις ελιές ή το «υπάρχουν άνθρωποι που θέλουν να κάνουν υπερωρίες γιατί δεν τους πειράζει να κουράζονται. Δεν είναι όλοι οι άνθρωποι το ίδιο», που έλεγε ο Χατζηδάκης.
Η δουλειά, κύριοι της Κυβέρνησης και κάθε κυβέρνησης, δεν είναι σήκωσα έξι λάχανα και πάω στο σπιτάκι μου. Δεν είναι σήκωσα ένα δίχτυ πατάτες 2 κιλών και το κοιτάω λες και είμαι ο άντρας κυνηγός πριν από 5.000 χρόνια που έπιασε το βραδινό. Η δουλειά δεν είναι σακάκι στα χρώματα του Αιγαίου και καλογυαλισμένο παπούτσι, υπό τα βλέμματα νεοφιλελεύθερων χειροκροτητών. Η χειρωνακτική εργασία είναι πόνος. Η χειρωνακτική εργασία είναι πρωταθλητισμός. Είναι διαλυμένη μέση, σπόνδυλοι που έχουν ακουμπήσει και πιέζουν τα νεύρα, τενοντίτιδες και προβληματικός αυχένας που βγάζει πόνους σε όλο το σώμα. Δεν είναι «χάχανα γιατί κουβάλησα δυό λάχανα». Δεν μπορεί ο Υπουργός Ανάπτυξης να προσβάλλει όλους αυτούς τους ανθρώπους που φορτώνουν και ξεφορτώνουν τόνους τροφίμων και προϊόντων σε νταλίκες και φορτηγά και να το παίζει «ένας από εμάς». Ούτε ήταν, ούτε θα γίνει. Ευτυχώς.
Η επικοινωνία έχει και τα όριά της και ενίοτε σε ρίχνει κάτω με γδούπο
Ξέρετε πώς έχουν αντιμετωπίσει τα σόσιαλ μίντια σήμερα το εργασιακό Greece's Next Top Model; Με μια λέξη. Στα κοινωνικά δίκτυα λοιπόν έχουν επιλέξει σχεδόν την λέξη που χρησιμοποίησε η «Καθημερινή». Η «Καθημερινή» έκανε λόγο για «καρνάβαλο» και «κεντελαπόνγκο», τα κοινωνικά δίκτυα κάνουν λόγο για «κλόουν» μαζί με τα αντίστοιχα emoji. Άνθρωποι που, ακόμα και αν δεν έχουν λιώσει σε χειρωνακτικές εργασίες, αντιλαμβάνονται πως τα 4 λεπτά φωτογραφικής και τηλεοπτικής επικοινωνίας δεν ισοδυναμούν με 40 χρόνια σηκώνοντας βάρη. Μια ζωή να καθαρίζεις, να κουβαλάς, να σερβίρεις, να κάνεις την βρομοδουλειά, δεν ισούται με μια φωτογραφία του Υπουργού να μας κοροϊδεύει. Μαζευτείτε γιατί ο κόσμος είναι έξαλλος με τα επικοινωνιακά καραγκιοζιλίκια.
-ΣΧΕΤΙΚΟ και το ακόλουθο:
Έμπλεξαν τα «καλάθια» τους ο υπουργός Αναπτύξεως Άδωνις Γεωργιάδης και η εφημερίδα «Καθημερινή».
Το θέμα ξεκίνησε ως εξής: Η εφημερίδα, με άρθρο κατά του Γεωργιάδη, από τη στήλη «Στέντωρ», επέλεξε να γράψει τα παρακάτω, υπό τον τίτλο «Κε τε λα πόνγκο, κε τε λα πόνγκο» (από το γνωστό τραγούδι, σήμα κατατεθέν των Αποκριών):
«Αν ήταν άλλος, θα λέγαμε ότι φταίει η προεκλογική φούρια. Για τον αεικίνητο, όμως, υπουργό της Αναπτύξεως, που τρέχει με πυρηνική σύντηξη, προτού η σύντηξη ανακαλυφθεί, το επικοινωνιακό ντελίριο για το “καλάθι του νοικοκυριού” και, τώρα, για το “καλάθι του Αη Βασίλη” είναι business as usual. Τουλάχιστον, οι πόζες με τα λαμπιόνια και αγιοβασιλάκια -που μοιράζει επισήμως το ίδιο το υπουργείο- είναι ασυγκρίτως πιο χαριτωμένες από τους μπακαλογατίσιους ακισμούς μπροστά στα ψυγεία με τα κοτόπουλα και τα ράφια με τα κομκασέ. Αν πάντως οι εκλογές γίνουν την άνοιξη και αποφασιστεί ενδιαμέσως κανένα “καλάθι του Καρνάβαλου”, δεν θα χρειαστεί νέα καμπάνια. Τρέχει ήδη».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου