27 Δεκεμβρίου 2020

Τήνος: Έχουν ξεφύγει! Κόβουν πρόστιμο 300€ ακόμα κι όταν είσαι... σπίτι σου και, μάλιστα, την... επόμενη ημέρα!

Μέχρι τώρα γνωρίζαμε ότι αν σου γίνει έλεγχος και διαπιστωθεί από τις αρχές πως ο λόγος μετακίνησής σου δεν προβλέπεται, σου καταλογίζεται πρόστιμο άσκοπης μετακίνησης.

Πλέον στην Τήνο παίρνεις πρόστιμο ακόμη και όταν είσαι σπίτι σου, αρκεί να "σε δουν" να "συμμετέχεις σε ομάδα διαδηλώνοντας κατά των ανεμογεννητριών"!
 
Δεν το πιστεύετε; Διαβάστε...
 
 
Απορώ πως μπορεί ένας απλός πολίτης όπως εγώ ,να αντικρούσω μια κλήση που μου επιβάλεται την επόμενη ημέρα(!!!) και μάλιστα για την ώρα που ήμουν σπίτι με την οικογένεια μου!
 
Μάλιστα!
 
Σήμερα με κάλεσαν και μου έδωσαν μια κλήση 300€ γιατί λένε με είδαν χθες βράδυ 19:10 στην παραλία!
 
Τα πράγματα ξεφεύγουν, χάνεται ο έλεγχος!
 
Διαβάστε περισσότερα στη σελίδα Η Τήνος κατά των ανεμογεννητριών 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου