![]() |
Ο απεργός πείνας νοσηλεύεται στο ΓΝΑ «Γ. Γεννηματάς» | Φωτό: Prosfygika Hungerstrike [Facebook] |
Ανακοίνωση των νοσοκομειακών γιατρών που παρακολουθούν την κατάσταση της υγείας του, 24/06/2026
Ο απεργός πείνας νοσηλεύεται λόγω οξείας εγκεφαλοπάθειας Wernicke με διπλωπία και αταξικό βάδισμα, ενώ επίσης παρουσιάζει σοβαρές ηλεκτρολυτικές διαταραχές που προδιαθέτουν σε επικίνδυνες για τη ζωή αρρυθμίες.
Η κατάσταση της υγείας του παραμένει εξαιρετικά κρίσιμη με σοβαρότατα, ανθεκτικά υπογλυκαιμικά επεισόδια, ενώ λόγω διαταραχής κατάποσης σε έδαφος μυϊκής αδυναμίας έχει παρουσιάσει εισρόφηση στο αναπνευστικό σύστημα και υποξυγοναιμία.
Η γενικευμένη βαρύτατη μυϊκή αδυναμία έχει επιπλέον επηρεάσει τους αναπνευστικούς μύες και τους μύες του προσώπου και των οφθαλμών.
Του χορηγούνται εισπνεόμενα βρογχοδιασταλτικά φάρμακα και οξυγόνο με ρινική κάνουλα.
Η κατάσταση είναι βαρύτατη και διαρκώς επιδεινούμενη ενώ οι συνεχείς επιπλοκές την καθιστούν απειλητική για τη ζωή.
Η μη ικανοποίηση των αιτημάτων άμεσα ισοδυναμεί με καταδίκη εις θάνατον.
Αργύρης Στούρας, Επιμελητής
Παθολογίας στο Γ.ΓεννηματάςΓιώργος Βατίδης, Ειδικός Παθολόγος-Εντατικολόγος, από την ομάδα τακτικής παρακολούθησης του απεργού πείνας
Ομάδα νοσοκομειακών γιατρών που τον παρακολουθούν
- ΣΧΕΤΙΚΟ στο μπλογκ μας:

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου