Σύμφωνα με την ανακοίνωση, ο κάτοικος και μέλος της Κοινότητας Κατειλημμένων Προσφυγικών απεργός πείνας Αριστοτέλης Χαντζής που διανύει την 138η μέρα απεργίας πείνας και πριν από λίγη ώρα διακομίστηκε στο νοσοκομείο «Γεώργιος Γεννηματάς» με οξέα νευρολογικά συμπτώματα.

Πριν διακομιστεί στο νοσοκομείο δήλωσε :

«Ο αγώνας δεν υποχωρεί, τώρα ξεκίνησε. Θα νικήσουμε μέχρι τη δικαίωση ή τον θάνατο. Έχουμε ευθύνη για 400 ζωές, έχουμε ευθύνη για την κοινωνία μας και θα νικήσουμε. Ο αγώνας μας είναι δίκαιος και δεν υποχωρώ μέχρι τη δικαίωση. Τα αιτήματά μας είναι δίκαια».

Η Κοινότητα καλεί σε συγκέντρωση αυτή την ώρα έξω από τα επείγοντα του νοσοκομείο «Γεώργιος Γεννηματάς».