28 Ιανουαρίου 2021

Σπουδαστές Δημόσιων ΙΕΚ: «Ντροπή», θέλουν να αξιολογήσουμε καθηγητές - Αξιολογούμε κυβέρνηση και υπουργείο και παίρνουν «0»


Ο Σύλλογος Σπουδαστών Δημόσιων ΙΕΚ (ΣΥΣΔΙΕΚ) δηλώνει: «Είναι θράσος και ντροπή να μας ζητούν να αξιολογήσουμε τους καθηγητές και τα Δ.ΙΕΚ μας. Αξιολογούμε κυβέρνηση και υπουργείο και παίρνουν μηδέν»

Να προχωρήσουν σε αξιολόγηση καθηγητών και μαθημάτων ζητήθηκε από τους Σπουδαστές των Δημόσιων ΙΕΚ. Το υπουργείο Παιδείας μάλιστα έστειλε και σχετικό φύλλο αξιολόγησης ώστε να βαθμολογηθεί το «κλίμα της τάξης».

Ο Σύλλογος Σπουδαστών Δημόσιων ΙΕΚ (ΣΥ.Σ.Δ.ΙΕΚ) καταγγέλλει το γεγονός αυτό, την ώρα μάλιστα που τα Δημόσια ΙΕΚ λειτουργούν με τηλεκπαίδευση μέσα από ηλεκτρονικές πλατφόρμες που «σέρνονται», ή βγάζουν «error». 

Το κείμενο των Σπουδαστών

Πριν προλάβουμε να επανέλθουμε από τις γιορτές καλά-καλά στα «θρανία», στον υπολογιστή ή το κινητό μας δηλαδή, γιατί ακόμα οι σχολές μας είναι κλειστές, έγινε γνωστή μία ακόμη απαράδεκτη τακτική του υπουργείου Παιδείας και της κυβέρνησης… η αξιολόγηση των καθηγητών και των μαθημάτων μας!

Στάλθηκε σχετική οδηγία και φύλλο αξιολόγησης των καθηγητών, στο οποίο τους «βαθμολογούν» οι σπουδαστές, δήθεν αξιολογώντας τη διαδικασία κατάρτισης όλου αυτού του διαστήματος!

Μας καλούν να βαθμολογήσουμε το «κλίμα της τάξης» (????) όταν δεν βρισκόμαστε στην τάξη, όταν στα Δ.ΙΕΚ δεν υπάρχει σύγχρονη πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης, σε πολλά μαθήματα η διδασκαλία γίνεται μέσω mail και όταν αντιμετωπίζουμε τόσα προβλήματα με την τηλεκπαίδευση, όταν δεν έχει εξασφαλιστεί η πρόσβαση για όλους τους σπουδαστές!!!!!

Μας καλούν να βαθμολογήσουμε «πρακτικές εφαρμογές» και εάν ολοκληρώθηκε η ύλη, όταν υπάρχουν μαθήματα που δεν έχουμε ακόμη καθηγητές, όταν δεν έχουμε κάνει εργαστήρια, εκτός κι αν το υπουργείο θεωρεί εργαστηριακό μάθημα στα Δ.ΙΕΚ, για παράδειγμα, στους μάγειρες τα βίντεο στο διαδίκτυο με διάσημους σεφ !!!!

Τουλάχιστον απαράδεκτο! Η κυβέρνηση και το υπουργείο, αν όντως ενδιαφερόντουσαν για τη διαδικασία κατάρτισης και τον τρόπο που σπουδάζουμε σε αυτές τις συνθήκες, θα είχε προβεί σε ουσιαστικές λύσεις εδώ και 10 μήνες, ώστε να λειτουργήσουν οι σχολές μας κανονικά και με ασφάλεια! Ακόμα και για την τηλεκπαίδευση, που η ίδια επέβαλε, είχε πολύ χρόνο να φτιάξει σύγχρονες πλατφόρμες τηλεκπαίδευσης, να εξασφαλίσει πρόσβαση για όλους τους σπουδαστές και να υπάρχει πρόβλεψη για τα εργαστήρια που χάνονται μέχρι και σήμερα!

Οι εκπαιδευτές και οι σπουδαστές δίνουμε τον καλύτερό μας εαυτό για να καταφέρουμε να μάθουμε και να ανταπεξέλθουμε σε αυτές τις συνθήκες, μέσα από πλατφόρμες που λειτουργούν, «σέρνονται», ή βγάζουν «error», με τα βιβλία που δεν έχουμε και πολλά ακόμη προβλήματα που αντιμετωπίζουμε!

Είναι θράσος και ντροπή να μας ζητούν να αξιολογήσουμε τους καθηγητές και τα Δ.ΙΕΚ μας! Αυτοί που θα πρέπει να αξιολογηθούν είναι η κυβέρνηση και το υπουργείο που έχουν κλείσει τις σχολές μας και μας ζητάνε να δίνουμε προόδους και εξεταστικές, να βαθμολογούμαστε χωρίς να έχουμε διδαχτεί τίποτα ουσιαστικό! Ειδικά οι πρωτοετείς σπουδαστές ίσα-ίσα που πρόλαβαν να δουν το Δ.ΙΕΚ τους, να γνωρίσουν τους καθηγητές τους, τους συμμαθητές τους, να έρθουν σε επαφή με την ειδικότητά τους! Όμως και εκείνοι που κάνουν πρακτική, είναι υποχρεωτικά σε αναστολή, χωρίς ένταξη στο έκτακτο επίδομα και βιώνουν μεγάλη καθυστέρηση στη διαδικασία της πρακτικής συνολικά, επομένως και στην απόκτηση της Βεβαίωσης Επαγγελματικής Κατάρτισης!

Αξιολογούμε κυβέρνηση και υπουργείο και παίρνουν «0».

Όχι μόνο δεν αξιοποίησε όλο το προηγούμενο διάστημα για να λειτουργήσουν οι σχολές μας με ασφάλεια, αλλά αξιοποιεί την πανδημία για να φέρει μία σειρά αντιδραστικά νομοσχέδια, όπως αυτό για την Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση που καμία σχέση με τις ανάγκες μας κι ενώ οι σχολές μας είναι κλειστές!

Η κυβέρνηση να αναλάβει τις ευθύνες της και να ανοίξει τώρα όλα τα Δ.ΙΕΚ με όλα τα απαραίτητα μέτρα προστασίας για την υγεία!

ΠΗΓΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου