![]() |
| Eurokinissi |
Παραδοχή Κυρανάκη για παράλληλη απασχόληση σε Blue Skies και Νέα Δημοκρατία
«Ναι, φυσικά ισχύει», απάντησε ο Κωνσταντίνος Κυρανάκης στο ερώτημα αν ισχύει η δημοσιογραφική αποκάλυψη παράλληλης εργασίας στη Blue Skies -που χρηματοδοτεί την «Ομάδα Αλήθειας»- και στη Νέα Δημοκρατία, την περίοδο που ήταν στενός συνεργάτης του Κυριάκου Μητσοτάκη.
«Ναι, φυσικά ισχύει ότι ήμουν σε ιδιωτική εταιρεία όταν ήμουν και πολιτικό στέλεχος. Ήμουν κανονικά με ένσημα, πλήρωνα κανονικά τους φόρους μου», ανέφερε ο αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών σε εκπομπή στο Mega. «Είναι κάτι που πρέπει να απαγορεύεται ή να ερμηνεύεται αλλιώς; Δεν είναι κάτι κανονικό ένα πολιτικό στέλεχος να δουλεύει κιόλας στον ιδιωτικό τομέα;», πρόσθεσε αποφεύγοντας όσα έχουν γραφτεί για τη χρηματοδότηση και τα αναπάντητα ερωτήματα που προκύπτουν.
Ο Κ. Κυρανάκης ήταν αναπληρωτής εκπρόσωπος Τύπου της Ν.Δ. από το 2016 έως τον Φεβρουάριο του 2019, αλλά την ίδια περίοδο αποκαλύπτεται πως εργαζόταν και στην στην εταιρεία των Βαρβιτσιώτη – Ολύμπιου
Επίσης, στο ερώτημα για την απόκρυψη αυτής της υπαλληλικής σχέσης από το βιογραφικό του, ο Κ. Κυρανάκης ισχυρίστηκε πως «ούτε άλλες επιχειρήσεις στις οποίες έχω εργαστεί στο παρελθόν έχω αναφέρει στο βιογραφικό μου», προσπαθώντας να υποβαθμίσει το θέμα.
Υπενθυμίζεται, πως η εφημερίδα «Documento» έγραψε ότι «οι μισοί και πάνω από τους 57 που υπήρξαν υπάλληλοι της Blue Skies εργάζονταν σε θέσεις ευθύνης δίπλα στον Κυριάκο Μητσοτάκη ή στη Ν.Δ. Δηλαδή πληρώνονταν από την εταιρεία ενώ εργάζονταν για τους σκοπούς του κόμματος.
Σε ρεπορτάζ στο «Βήμα», οι δημοσιευμένες στη «Διαύγεια» αναθέσεις σε Blue Skies και V+O εκτιμάται ότι ξεπερνούν τα 4 εκατ., ενώ εκφράζεται η βεβαιότητα από την αντιπολίτευση ότι «αν εμπλακεί και η Δικαιοσύνη, τότε θα έρθουν στο φως και νέα πιο τρανταχτά στοιχεία που θα καταδεικνύουν και άλλες πτυχές της σκανδαλώδους αυτής υπόθεσης».
***
![]() |
| EUROKINISSI/ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΝΤΑΡΙΝΗΣ |
Follow the money: η διαδρομή του χρήματος από το Μετρό της Θεσσαλονίκης στην «Ομάδα Αλήθειας»
Το… παιχνίδι ήταν καλά στημένο.
Πρώτα άλλαξαν, το 2019, τον σχεδιασμό του μετρό. Το οποίο επρόκειτο να παραδοθεί σε λειτουργία, σύμφωνα με το τότε χρονοδιάγραμμα και τις δημόσιες διαβεβαιώσεις τού τότε και σήμερα επικεφαλής της αναδόχου εταιρείας ΑΚΤΩΡ, Α. Εξάρχου, στο τέλος του 2020. Μια κίνηση η οποία άνοιξε τον δρόμο στον πακτωλό των αποζημιώσεων που ακολούθησαν. Γιατί, αν δεν άλλαζε η κυβέρνηση τον σχεδιασμό του έργου, για τις καθυστερήσεις θα ήταν υπεύθυνοι οι εργολάβοι. Οι οποίοι και θα πλήρωναν εκείνοι ρήτρες μέχρι να τελειώσει το έργο.Στη συνέχεια, οι εργολάβοι διεκδίκησαν και κέρδισαν νομίμως πλέον αποζημιώσεις ύψους 300 εκατ. ευρώ, για την καθυστέρηση-μαμούθ του έργου, μέχρι το τέλος του 2024. Ποσό-ρεκόρ, αν σκεφτεί κανείς ότι αντιστοιχεί σε ένα φυσικό αντικείμενο αξίας μόλις 250 εκατ. ευρώ που εκτελέστηκε από το 2019 μέχρι το 2024.
Ακολούθως, το 2023-2024, σύμφωνα με δημοσιογραφικές πληροφορίες, ο ανάδοχος του έργου, η ΑΚΤΩΡ, έγινε ένας από τους πελάτες του βασικού χρηματοδότη της «Ομάδας Αλήθειας». Κι έτσι το κρατικό χρήμα των αποζημιώσεων που η ίδια η κυβέρνηση της Ν.Δ. προκάλεσε, κατέληξε να χρηματοδοτεί την κυβερνητική προπαγάνδα. Κλασική περίπτωση όπου «ιδιώτες χρηματοδοτούσαν ιδιώτες». Με δημόσιο, όμως, χρήμα και σε όφελος της κυβέρνησης.
*Καθηγητής, πρώην πρύτανης ΑΠΘ, επικεφαλής παράταξης ΑΛΛΑΓΗ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ Κ. ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
- ΔΙΑΒΑΣΤΕ επίσης:
![]() |
| EUROKINISSI |



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου