17 Νοεμβρίου 2024

Σκοτεινές εποχές στην Παιδεία, με κρατική τρομοκρατία, αστυνομική αυθαιρεσία και κοινωνικό εκφασισμό: Εκπαιδευτικοί σέρνονται σε αστυνομικά τμήματα, μαθητές οδηγούνται στο αυτόφωρο

φωτογραφία αρχείου
φωτογραφία αρχείου | EUROKINISSI/ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ

Πάνοπλοι αστυνομικοί συνέλαβαν διευθύντρια και εκπαιδευτικό μέσα στο σχολείο!

Έφοδος πάνοπλων αστυνομικών πραγματοποιήθηκε σε σχολείο για να ανακρίνουν και πρασαγάγουν στο τμήμα, συνοδεία περιπολικών, τη Διευθύντρια του σχολείου και μία εφημερεύουσα εκπαιδευτικό.

Το γεγονός συνέβη ύστερα από τηλεφώνημα γονέα μέσα από το σχολείο στο οποίο εκλήθη να ενημερωθεί λόγω ατυχήματος του παιδιού του και έναν ήσσονος σημασίας μικροτραυματισμό, σύμφωνα με την νοσηλεύτρια του σχολείου αλλά και τον διασώστη του ΕΚΑΒ που μαζί με την παρούσα στο περιστατικό εφημερεύουσα επιλήφθηκαν από την πρώτη στιγμή!

Τα παραπάνω καταγγέλλει με ανακοίνωση που έστειλε στο alfavita.gr ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών ΠΕ "Η Αθηνά" προσθέτοντας ότι "είναι εξαιρετικά επικίνδυνο και υποθάλπει τον κοινωνικό εκφασισμό, τις ανοιχτές γραμμές καταγγελιών, τα καρφώματα και την ηθική εξόντωση των εκπαιδευτικών, να επιλαμβάνεται η αστυνομία για καθαρώς παιδαγωγικά θέματα και να εξευτελίζει συναδέλφους μπροστά στα μάτια των μαθητών τους".

Είναι ακραίο φαινόμενο αστυνομικού κράτους και πρακτικών του Υπουργείου Παιδείας που έρχονται  από το σκοτεινό και μαύρο παρελθόν, να οδηγούνται εκπαιδευτικοί στο τμήμα εν ώρα λειτουργίας του σχολείου, χωρίς να τους επιτραπεί να φροντίσουν τους μαθητές τους, αλλά ούτε και τις προσωπικές και οικογενειακές τους υποχρεώσεις.

Τι άλλο να περιμένει κανείς όταν οι γονείς ωθούνται στις πλατφόρμες της ανώνυμης καταγγελιολαγνείας να διασύρουν τους εκπαιδευτικούς, αφού το Υπουργείο τους καθιστά ως τους μοναδικά υπεύθυνους για ένα κοινωνικό φαινόμενο όπως η βία και η επιθετικότητα των μαθητών, ώστε για να κρύψει τις σοβαρές ευθύνες του για το απέραντο χάλι που φέρνει στην εκπαίδευση η πολιτική των συγχωνεύσεων, των συμπτύξεων, των άθλιων υποδομών, των περικοπών προσωπικού και της κατάργησης στην πράξη της παράλληλης στήριξης σε κάθε σχολείο;

Τι άλλο να περιμένει κανείς, όταν οι σύμβουλοι από την αρχή της χρονιάς, αντί να ενσκύψουν στα παιδαγωγικά επίδικα και στις ανάγκες κάθε σχολείου, ασχολούνται με το "κυνήγι νεοδιόριστων κεφαλών", τις απειλές, τις πιέσεις και τους εκβιασμούς για την αξιολόγηση και παρεμπιπτόντως με την αναπομπή των εσωτερικών κανονισμών ώστε να συνδιαμορφωθούν με τους γονείς και να αναγράφεται σε αυτούς η δυνατότητα ανώνυμων καταγγελιών για κάθε παιδαγωγικό θέμα, ώστε να ακυρώνεται το ίδιο το σχολείο και ο συνεργατικός  προς τους γονείς ρόλος του;

Ποιος θα προστατέψει τους εκπαιδευτικούς, όταν γονείς εισβάλλουν, προπηλακίζουν χειρονομούν, υβρίζουν ή ακόμα και χειροδικούν κατά εκπαιδευτικών και η Υπηρεσία  όχι μόνο δεν παρεμβαίνει υπέρ του σχολείου, αλλά, όταν δεν κρατά ίσες αποστάσεις, ενοχοποιεί τους εκπαιδευτικούς σε μια απίστευτη ευθυγράμμιση με τον πόλεμο που τους έχει κηρύξει τα τελευταία χρόνια το Υπουργείο; Άλλωστε και για το εν λόγω περιστατικό και την έκνομη συμπεριφορά του γονέα ενημερώθηκε από την πρώτη στιγμή η Δνση.

Στην ανακοίνωση του Συλλόγου Εκπαιδευτικών ΠΕ "Η Αθηνά" με τίτλο «Ποιος τη ζωή μου ποιος την κυνηγά;» σημειώνεται ότι «τι άλλο να περιμένει κανείς, όμως, όταν σε άλλο πρόσφατο περιστατικό επιθετικής συμπεριφοράς γονέα-συμβούλου σε σχολείο του Γαλατσίου που επιπλέον απείλησε με εργασιακή εξόντωση αναπληρώτρια εκπαιδευτικό, για το οποίο ενημερώθηκε η Δνση, η στάση της ήταν  να ζητήσει και τα ρέστα από τους συναδέλφους του σχολείου; Είναι η ίδια ακριβώς στάση που κράτησε τον τελευταίο καιρό και σε άλλες περιπτώσεις που αφορούσαν συναδέλφους σχολείων της Κυψέλης. Συνολικά όμως, αυτές οι πρακτικές εκχωρούν τελικά την ίδια την  παιδαγωγική και τον έλεγχο της εσωτερικής ζωής του σχολείου στην Αστυνομία!»

Ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών δηλώνει ότι δεν θα επιτρέψει τη στοχοποίηση και το διασυρμό κανενός σχολείου και κανενός εκπαιδευτικού και καλεί τη ΔΟΕ και τους εκπαιδευτικούς φορείς σε ένα μέτωπο υπεράσπισης των δημοκρατικών και εργασιακών μας δικαιωμάτων, στην ανάδειξη και καταδίκη κάθε τέτοιου φαινομένου και τη δημιουργία μιας πραγματικής ασπίδας συνδικαλιστικής και νομικής κάλυψης κάθε σχολικής μονάδας και κάθε εκπαιδευτικού απέναντι στον κοινωνικό εκφασισμό, το αντιεκπαιδευτικό μένος του Υπ. Παιδείας και την αστυνομική αυθαιρεσία που έχει πάρει επικίνδυνες διαστάσεις.

***

Κατάληψη
φωτογραφία αρχείου | EUROKINISSI - ΒΑΣΙΛΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ

Διευθυντής «έδωσε» ονομαστικά μαθητές στην Αστυνομία λόγω κατάληψης

Σε σκοτεινές εποχές βυθίζεται η Παιδεία, με στοχοποιήσεις ακόμα και ανηλίκων(!) όταν αυτοί διαμαρτύρονται και διεκδικούν ένα καλύτερο σχολείο.

Σοκ προκαλεί η ανακοίνωση της Δ' ΕΛΜΕ Ανατολικής Αττικής σχετικά με τον Διευθυντή του 6ου Γυμνασίου Αχαρνών, ο οποίος κατήγγειλε μαθητές με τα ονόματά τους στην Αστυνομία γιατί έκαναν κατάληψη.

Το περιστατικό - δυστυχώς - δεν είναι πρωτοφανές, καθώς έρχεται να συμπληρώσει το μπαράζ στοχοποιήσεων σε μαθητές, εκπαιδευτικούς κι εργαζόμενους που τολμούν να διεκδικήσουν τα δικαιώματά τους μπροστά στην ιδιωτικοποίηση της Παιδείας.

Οι μαθητές σύρθηκαν στο αστυνομικό τμήμα Αχαρνών μετά την καταγγελία της διεύθυνσης με τη διαδικασία του αυτόφωρου, παρότι δεν σημειώθηκε καμία βλάβη ή φθορά στο σχολείο.

Την «παιδαγωγική» αυτή μέθοδο καταγγέλλει με ανακοίνωσή της η Δ' ΕΛΜΕ Ανατολικής Αττικής τονίζοντας ότι «η ίδια πολιτική που διώκει τη δασκάλα που μαζί με τους μαθητές της έφτιαξαν ζωγραφιά για την Παλαιστίνη οδηγεί στο αυτόφωρο παιδιά του γυμνασίου γιατί εξέφρασαν την αντίθεσή τους».

«Και δυστυχώς αυτή η πολιτική πραγματοποιείται με τη βοήθεια ορισμένων “προθύμων” στελεχών Διοίκησης», προσθέτει. 

Αναλυτικά η ανακοίνωση της Δ' ΕΛΜΕ Ανατολικής Αττικής

Το ΔΣ της Δ' ΕΛΜΕ Ανατολικής Αττικής, καταδικάζει με τον πιο κατηγορηματικό τρόπο την πρωτοφανή για τα μέχρι τώρα δεδομένα, ενέργεια του Διευθυντή του 6ου Γυμνασίου Αχαρνών να καταγγείλει και συγχρόνως να δώσει ονόματα μαθητών, μελών του 15μελούς, στο αστυνομικό τμήμα Αχαρνών, λόγω της κατάληψης που είχε πραγματοποιηθεί στο σχολείο την Πέμπτη 7/11 και την Παρασκευή 8/11. Βέβαια δεν έχουμε αυταπάτες: Η συγκεκριμένη ενέργεια βασίζεται στην αυταρχική και αντιπαιδαγωγική πολιτική της κυβέρνησης και του ΥΠΑΙΘΑ. Κάθε φωνή που διεκδικεί διώκεται, ακόμα και αν είναι ανήλικος, με αποτέλεσμα να οδηγείται στα αρμόδια όργανα “προς συμμόρφωση”. Η ίδια πολιτική που διώκει τη δασκάλα που μαζί με τους μαθητές της έφτιαξαν ζωγραφιά για την Παλαιστίνη οδηγεί στο αυτόφωρο παιδιά του γυμνασίου γιατί εξέφρασαν την αντίθεσή τους. Και δυστυχώς αυτή η πολιτική πραγματοποιείται με τη βοήθεια ορισμένων “προθύμων” στελεχών Διοίκησης.

Παρόλο που δεν σημειώθηκε καμία βλάβη ή φθορά στο σχολείο, ο Διευθυντής αγνοώντας κάθε εκπαιδευτικό και παιδαγωγικό μέσο, χωρίς να μπει στη διαδικασία συζήτησης και διαλόγου, κατάφερε με την παραπάνω ενέργειά του να συρθούν στο αστυνομικό τμήμα ανήλικοι μαθητές με τους γονείς τους, σαν κοινοί εγκληματίες, με τη διαδικασία του αυτόφωρου, χωρίς να αναλογιστεί τις συνέπειες που προκάλεσε στον ψυχισμό τους αυτή η δυσάρεστη εμπειρία.

Σαν ΔΣ της Δ ΕΛΜΕ Ανατολικής Αττικής, είχαμε επισημάνει από την περσινή σχολική χρονιά, ότι αυτού του είδους οι ενέργειες και πρακτικές διευθυντών σχετικά με την αντιμετώπιση των μαθητών κατά τη διάρκεια κατάληψης θα καταγγέλλονται από το σωματείο μας και καλούσαμε τους Διευθυντές να σταθούν δίπλα στους μαθητές, να κάνουν διάλογο και να μην προχωρούν σε τιμωρητικές διαδικασίες .

Τέτοιες ενέργειες θα μας βρίσκουν απέναντι και με συντονισμένη κινητοποίηση όλης της εκπαιδευτικής κοινότητας θα τις ακυρώνουμε και θα τις αποτρέπουμε.

Είμαστε στο πλευρό των μαθητών μας, των γονιών τους και των εκπαιδευτικών που αγωνίζονται για ένα σχολείο με ολιγομελή τμήματα, χωρίς κενά εκπαιδευτικών, ανοιχτό για όλους χωρίς θρησκευτικές, φυλετικές, κοινωνικές, οικονομικές ή όποιες άλλες διακρίσεις.

Ζητάμε, να σταματήσει τώρα κάθε δίωξη απέναντι στους μαθητές και τους γονείς τους.

Είμαστε παιδαγωγοί, τους μαθητές μας τους οδηγούμε στη γνώση - δεν τους οδηγούμε στα αστυνομικά τμήματα

ΠΗΓΗ και των δύο ρεπορτάζ: efsyn.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου